Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 10171
Heisann. jeg er på vei til og bruke i underkant av 20.000 på sparke sykkel. det blir enten momas s4 verstingen eller en av classywalk sine. har noen peiling på hvem av disse som er best, event. noen andre tips til versting scooter?

mvh
Ta på deg hjelm.

Selv hatt Bydue, 45km/t. Følte det såpass usikkert at man solgte den etter ei uke.

En annen ting er at Onkel P har sett seg lei av elsparkerter som egentlig skulle vært klassifisert som moped/motorsykkel.

En hel del sparkerter med voldsomme krefter blir solgt over en lav sko. Faller du av over 30km/t er sjansen stor for heftige skader.

En hel del Classy Walk har blitt beslaglagt. Dropp i det minste sete. Bruker du sete blir du stoppet rimelig fort.

En annen ting er at det er dårlig kvalitet på 95% av produktene som selges nå til voldsomme overprisede priser. Bruker du den daglig, tør jeg påstå du måtte gjøre rep innen noen mnd.

Sats på en sparkert med sterk motor, men ikke 100km/t som toppfart.

Wide Wheel fra ELPV virker som doninger med litt bedre kvalitet enn mye annet på det norske markedet.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 29. september 2019 kl. 12:26.
Ettersom jeg har lest tilbakemeldinger på classy walk sin 600 som jeg vurderer nå, finner jeg ingenting om dårlig kvalitet, snakker du av erfaring når du skriver det du skriver ? wide wheel passer ikke meg da jeg skal bruke dette off road for det meste.

Onkel p er sjeldent her ute jeg bor så det er ikke noe problem

takker for svar
Da har du neppe søkt mye. Ligger en hel del dårlige erfaringer med de på feks Trust Pilot.

Sletter dårlige erfaringer på egen nettside. Vanskelige forholde seg til, den tid det dukker opp problemer.

Det meste på markedet i dag er satt sammen av dårlige deler. Spesielt er det ofte problemer med den sammenleggbare funksjonen (gjelder de fleste på markedet, ikke bare Classy Walk.)

Hva legger du i off road? Ingen på markedet i dag er laget for noe mye mer enn bruk på traktorvei, stier som er mye brukt.

Sier seg selx at man ikke kommer særlig langt med så små hjul, samme hvor mye man satser på demping.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 29. september 2019 kl. 13:13.
Sier meg enig i at det ikke er produsert for skikkelig off road.

De fleste toppmodeller har mer kraft enn man trenger. Det man bør fokusere på er luftfylte hjul og skikkelige støtdempere. Du bør jo absolutt be om prøvetime før du betaler 20 000 for en elsparkesykkel.
Classy walk kjører white label på produkter fra kina, kjøper du derfra kan du like godt handle fra alibaba og spare halvparten av penga dine, om ikke mer. Du finner nøyaktig de samme produktene fra classy walk på alibaba og det er ikke snakk om dårlige kopier, det er samme fabrikant uten deres white label.
Ikke kjøp noen ting fra classywalk! Leverandørene er fra aliexpress. Bare søppel med litt ekstra upgrade
Mer eller mindre alt som selges i dag holder kvaliteten til ClassyW.

Samme med Bydue. De påstår at deres sparkerter ikke kan sammenlignes med mye fra feks Aliexpress. Noe som er skitprat. De er mer eller mindre kliss like andre modeller rundt 6-8000,- importert selv.

Skulle jeg handlet noe ny sparkesykkel I dag, hadde det blitt Xiaomi 365 pro. Litt sterkere motor enn første modell. Holder bedre kvalitet til en rimeligere pris enn mye annet på markedet.

Men den frister vel lite for de som vil dundre rundt i 50-100km/t.
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Skulle jeg handlet noe ny sparkesykkel I dag, hadde det blitt Xiaomi 365 pro. Litt sterkere motor enn første modell. Holder bedre kvalitet til en rimeligere pris enn mye annet på markedet.
Vis hele sitatet...
HX X7 er bedre og billigere.
Hold deg langt unna begge firmaene, det er mit råd
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Selv om ClassyWalk videreselger Kinavarer fremstår de som et norsk selskap og du er dermed dekket av forbrukerkjøpslovens reklamasjonsrett når du handler derfra. En annen sak er hvor lett det er å få de til å gå med på en reklamasjon.