Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5708
Har en kompis som skulle få tilbakebetalt noe gjeld i form av subutex, hvor mye er disse pillene verd? 0,4 temmere ligger på ca 150 her i området til sammenligning..... Svar ønskes fort, da kompisen min er veldig blakk...
buprenorfin 0,4 mg i begge så er vel samme pris? Kan desverre ingenting om opiat priser
200 for pilla ... ... ....
I og med at du betaler 150 kr for en 0,4 der du bor så vil kan jeg ikke med sikkerhet si prisen. I Oslo f.eks, som nemesis sier, koster en 8mg subutex 200kr.. men for eksempel i tønsberg hvor en 0,4 temmer koster 40-50kr, koster en hel 8mg subutex ca 400 kr. Pga prisen og styrken blir dem ofte solgt halve..
8 mg? de selges jo ikke i sterkere enn 4 mg?
Jo, dem selger både 2mg, og 8mg.
Har sett begge slagene på brett, og ja, begge var norske..
4mg mener jeg å ha hørt om før jeg og men kan ikke huske å ha sett dem.
ett søk på http://www.felleskatalogen.no/ ga samme svar..
og at du får subutex i 0,4mg da, men alle jeg kjenner som har fått 0,4mg har fått dem i temgesic form, spør meg ikke hvorfor.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg fikk både 2 og 8 mg. Sub.
Hvorfor i huleste har denne tråden fått ligge her siden 2006 Når det ikke er lov å diskutere pris
Sitat av Junkhead Vis innlegg
Hvorfor i huleste har denne tråden fått ligge her siden 2006 Når det ikke er lov å diskutere pris
Vis hele sitatet...
Fordi reglene kanskje var annerledes i 2006?
Vi som modererer får heller ikke med oss alt og setter derfor pris på om folk rapporterer innlegg og tråder, fremfor å klage/påpeke i tråder at reglene ikke har blitt fulgt.

Jeg stenger tråden, men lar den stå i håp om at andre finner den og kanskje innser at prisdiskusjoner er noe vi ikke ønsker her på freak.
Her er også en lenke til resten av reglene, som for øvrig også er å finne nederst på siden.
Sist endret av Veggen; 17. januar 2020 kl. 14:53.