Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1995
Hvor mye MDMA tar dere?
Mistenker jeg tar for høy dose. Tar mellom 2 og 4.

Ser helt mongo ut. Grinder med trynet hakker tenner og virrer med øynene.

Tar det kun på nach blandt likesinnede eller alene.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ligger på rundt 4-500mg, ligger stort sett på gulvet og koser med teppet og de i rundt meg, med øynene langt bak i skallen. Nydelig følelse

Grunnen til at det blir slike doser er fordi jeg synes at kvelden blir litt kort med mindre og jeg har en tendens å glemme at jeg har redosert. Skal sies at jeg tar det 1-2 ganger i året
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ligger på rundt 4-500mg, ligger stort sett på gulvet og koser med teppet og de i rundt meg, med øynene langt bak i skallen. Nydelig følelse

Grunnen til at det blir slike doser er fordi jeg synes at kvelden blir litt kort med mindre og jeg har en tendens å glemme at jeg har redosert. Skal sies at jeg tar det 1-2 ganger i året
Vis hele sitatet...

Haha, det er akkurat som å høre meg. Kosing er så herlig. Jeg kan ikke stå oppreist. Enten danser jeg eller så ligger jeg å koser. Holder med et par ganger i året ja. Kommer til å fortsette med det til jeg havner på gamlehjemmet

Liker best 4. Da får jeg en deilig rus. 2 kan funke om det er skikkelig bra greier, men det er skikkelig nedtur om det ikke funker. Bortkastet liksom.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig overkill å kjøre sånne mengder, ikke rart du hakker tenner og ser mongo ut...

1.5 mg per kg kroppsvekt er "regelen" og det holder ofte mer en nok med 100-120mg for å så heller fylle på med 50-70mg etter ett par timer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Veldig overkill å kjøre sånne mengder, ikke rart du hakker tenner og ser mongo ut...

1.5 mg per kg kroppsvekt er "regelen" og det holder ofte mer en nok med 100-120mg for å så heller fylle på med 50-70mg etter ett par timer.
Vis hele sitatet...
Men kjedelig å bare få litt buzz liksom. Er jo helt euforisk når jeg tar 4.

Men med de mengdene du beskriver, kan en gå på fest uten at andre merker du har tatt molly da liksom?
Jeg er en Snøfreser
Cobra1's Avatar
Sitat av YourGirlMolly Vis innlegg
Men kjedelig å bare få litt buzz liksom. Er jo helt euforisk når jeg tar 4.

Men med de mengdene du beskriver, kan en gå på fest uten at andre merker du har tatt molly da liksom?
Vis hele sitatet...
Så lenge de ikke ser pupillene dine
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De mengdene jeg nevnte er normale mengder for folk flest og er det som er mest anbefalt. Noen tar selvfølgelig mer og noen tar mindre men om du ikke veier 200kg så burde det være mer en nok til at du får samme følelse som du gjør av mengdene du tar til vanlig (om ikke du har shitty varer selvfølgelig)
Skal du ha en "liten buzz" som folk ikke legger så merke til så holder det med 25mg - 50mg.
Alt over 200 blir egentlig bare waste av mdma og medfører større risikoer for negative effekter.
Seratoninsyndrom feks.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De mengdene jeg nevnte er normale mengder for folk flest og er det som er mest anbefalt. Noen tar selvfølgelig mer og noen tar mindre men om du ikke veier 200kg så burde det være mer en nok til at du får samme følelse som du gjør av mengdene du tar til vanlig (om ikke du har shitty varer selvfølgelig)
Skal du ha en "liten buzz" som folk ikke legger så merke til så holder det med 25mg - 50mg.
Alt over 200 blir egentlig bare waste av mdma og medfører større risikoer for negative effekter.
Seratoninsyndrom feks.
Vis hele sitatet...
Vil ikke si vanene mine er shitty. Var bare sånn jeg lærté å ta det av de som dealte det.
Dette var ikke dårlige varer, det var gjennom dem jeg virkelig fikk øynene opp for molly.
Var noen ganger jeg tok litt for lite sånn at jeg neeesten var der. Kunne nesten ta på storformen men bare nesten og det var så dritt. Vil føle musikken liksom, ikke sitte å se de andre ha det gøy.
Sitat av YourGirlMolly Vis innlegg
Hvor mye MDMA tar dere?
Mistenker jeg tar for høy dose. Tar mellom 2 og 4.

Ser helt mongo ut. Grinder med trynet hakker tenner og virrer med øynene.

Tar det kun på nach blandt likesinnede eller alene.
Vis hele sitatet...
3-500mg magnesium(fra apoteket) først 6 timer før så 1 time før MDMA tripper jeg har hatt, har eliminert nesten alt av hakking av tenner for min del.
NB: om du ikke er vandt med magnesium ta det andre dager i uka da det kan gi deg magetrøbbel.
Du vil ikke tilbringe turen på dass
Sist endret av SleeperSeed; 17. januar 2020 kl. 07:36.
Sitat av SleeperSeed Vis innlegg
3-500mg magnesium(fra apoteket) først 6 timer før så 1 time før MDMA tripper jeg har hatt, har eliminert nesten alt av hakking av tenner for min del.
NB: om du ikke er vandt med magnesium ta det andre dager i uka da det kan gi deg magetrøbbel.
Du vil ikke tilbringe turen på dass
Vis hele sitatet...
Er det sant? Det må jeg prøve ut neste gang
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Sålenge jeg har mye på meg tar jeg minst 400mg. Kommer lett opp i 500mg på grunn av dårlig selvkontroll, men klager ikke over følelsen jeg får etterpå
Sinnsyke doseringer, les dere opp på senskader knyttet til overforbruk av MDMA. Dere som synes at 100-150 mg per session er for lite, må ha høy toleranse til stoffet. Hvor lærer folk denne ukulturen med slike doseringer? Må ha lite peiling på hvordan hjernen fungerer.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Sinnsyke doseringer, les dere opp på senskader knyttet til overforbruk av MDMA. Dere som synes at 100-150 mg per session er for lite, må ha høy toleranse til stoffet. Hvor lærer folk denne ukulturen med slike doseringer? Må ha lite peiling på hvordan hjernen fungerer.
Vis hele sitatet...
Har ikke høy toleranse. Bruker det kanskje bare 2-3 ganger i året? Sist jeg tok knips ble jeg like fjern på en halv som jeg blir på 400mg molly.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veier freak i snitt 50-70 kilo?

400mg et par ganger i året bør gå helt fint. Selv føler jeg sweetspoten er på ~300mg + 100mg redosering.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dosen som anbefales er kroppsvekt + 50mg, så en person på 80kg burde ta 130mg, de snakker helst om å ikke redosere mer enn 40-50mg om man vil forlenge rusen.

De dosene dere snakker om her, på 500mg, er potensielt skadelige, og slik bruk kan gi varige mén, et fenomen som er diskutert flere ganger her er "støt" eller "lyn" i hjernen.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Sinnsyke doseringer, les dere opp på senskader knyttet til overforbruk av MDMA. Dere som synes at 100-150 mg per session er for lite, må ha høy toleranse til stoffet. Hvor lærer folk denne ukulturen med slike doseringer? Må ha lite peiling på hvordan hjernen fungerer.
Vis hele sitatet...
Vet du hvordan hjernen fungerer da? Hørtes veldig ut som et sub 100 iq svar.

100-150mg er nok trygg bruk uten særlige bivirkninger ja, men vi på freak er en gjeng med dophuer med lite selvkontroll, og da blir det ofte slik at vi dobler dosene :')

Jeg har "eksperimentert" med diverse doser. Min ideelle dose med virkning- bivirkning ratio er rundt 300mg totalt ila en kveld (1 redrop). Også har det endel å si hvordan man forbereder seg på en slik tur, og hva slags kosttilskudd man tar underveis.
Mann 100kg
Sist endret av Superspurv; 17. januar 2020 kl. 14:12.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Vet du hvordan hjernen fungerer da? Hørtes veldig ut som et sub 100 iq svar.

100-150mg er nok trygg bruk uten særlige bivirkninger ja, men vi på freak er en gjeng med dophuer med lite selvkontroll, og da blir det ofte slik at vi dobler dosene :')

Jeg har "eksperimentert" med diverse doser. Min ideelle dose med virkning- bivirkning ratio er rundt 300mg totalt ila en kveld (1 redrop). Også har det endel å si hvordan man forbereder seg på en slik tur, og hva slags kosttilskudd man tar underveis.
Mann 100kg
Vis hele sitatet...
Amen, sista eventuelt brotha!
Vi ruser oss for å få en liten pause fra virkeligheten en firetimers tid og kjenner oss selv best. MDMA er jo også et relativt safe drug i forhold til mye annet. Leste om en fyr i england som nesten døde av MDMA, men det som kom frem i artikkelen var jo at det var blandet med ROTTEGIFT og at han i tillegg hadde epilepsi....
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Vet du hvordan hjernen fungerer da? Hørtes veldig ut som et sub 100 iq svar.

100-150mg er nok trygg bruk uten særlige bivirkninger ja, men vi på freak er en gjeng med dophuer med lite selvkontroll, og da blir det ofte slik at vi dobler dosene :')
Vis hele sitatet...
Vet nok til å ikke overskride anbefalt dosering og frekvens av bruken.

Det er uansett ikke dere, fortapte sjeler, jeg prøver å overbevise her, men evt ungdom/voksne med lite/ingen erfaring rundt stoffet som leser tråden og muligens innbiller seg at dette er normalt.

Døden er ikke det verste som kan skje pga idiotisk bruk av MDMA.
Lvl 5 Taskenspiller
Med fare for å fremstå som en gammel bedreviter:
Høye doser er ikke nødvendigvis en katastrofe i seg selv,
men høye doser kombinert med lite kunnskap er en snarvei til problemer.
Hvis du har lest så lite om MDMA at du ikke har hørt om at magnesium hjelper mot tygging,
vel da har du lest mindre enn 10% av det du burde gjøre.
Ta deg på alvor og sett deg inn i hva du driver med.
Så slipper du å bli enda en av de som gir MDMA et dårlig rykte...
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Vet nok til å ikke overskride anbefalt dosering og frekvens av bruken.

Det er uansett ikke dere, fortapte sjeler, jeg prøver å overbevise her, men evt ungdom/voksne med lite/ingen erfaring rundt stoffet som leser tråden og muligens innbiller seg at dette er normalt.

Døden er ikke det verste som kan skje pga idiotisk bruk av MDMA.
Vis hele sitatet...
Seriøse folk vil nok lese seg opp på rusmidler på andre steder en tråder som dette. Der er vi kanskje enige?

Nå er MDMA/rus kapittelet over for min del og jeg kan ikke si at jeg har noen senskader av dette. Kanskje jeg har hatt flaks? Hvem vet.

Å kjøre 100 Km/t på E6 skal være trygt. 140 Km/t øker såklart risikoen for ulykke, men vil som oftest gå bra.
Sitat av YourGirlMolly Vis innlegg
Vi ruser oss for å få en liten pause fra virkeligheten en firetimers tid og kjenner oss selv best. MDMA er jo også et relativt safe drug i forhold til mye annet.
Vis hele sitatet...
Den virkeligheten du ruser deg bort fra kommer til å bli jævlig mye verre om du fucker opp hue på Molly.
Vil du høre at 400mg er en OK dosering eller vil du høre sannheten?
Ville satset penger på at du kommer til å brenne deg på MDMA om du fortsetter å ta nesten et halvt gram i løpet av 4 timer. Og når skaden først er skjedd er det ikke mye annet å gjøre enn å angre som en bikkje.

100-150mg er en fin dosering, og du slipper dette til en viss grad:
Sitat av YourGirlMolly Vis innlegg
Ser helt mongo ut. Grinder med trynet hakker tenner og virrer med øynene.
Vis hele sitatet...
Sist endret av krystallkongen; 17. januar 2020 kl. 20:36.