Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3051
Hei!
Noen som går eller har gått på dette studiet? Jeg lurer på hvor mye man kan styre tidsbruken sin selv og om det er obligatorisk oppmøte? Jeg kunne tenke meg å frilanse litt ved siden av og det er ganske irregulært når oppdragene dukker opp, så det hadde vært gull å kunne være fleksibel mtp styring av studietid.
Usikker på akkurat det stedet, men jeg vet generelt de siste årene har de blitt "strengere" med tanke på obligatoriske innleveringer. Dette kommer av at de vil prøve å få ned stryk- prosenten på studentene. Det burde vel fint ann å ringe og spørre direkte?
Sist endret av Superspurv; 4. januar 2020 kl. 13:08.
Ikke noe videre obligatoriske oppmøter da jeg gikk ihvertfall. Jobbet mer enn fulltid gjennom hele studieløpet mitt.

Men jeg kan jo gi deg et tips; hvis du ser på studiet her: https://www.oslomet.no/studier/tkd/dataingenior
Og så klikker du deg inn på "Studiets oppbygging" så kan du se på hvert enkelt fag i studiet, og hver av de fagene har en "Arbeidskrav og obligatoriske aktiviteter"-del. Hvis du leser hva som står der så skal du få svar på hva du lurer på.... utolig hva man finner ut av om man gidder.