Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3443
Er helt fersk på dette stedet men for prøve meg litt frem.

Vet noen om hvor man kan kjøpe/selge Monero uten noen form for ID eller annet tull? Mye av hensikten med krypto er jo anonymitet men ser at omverden begynner å stramme inn.

Har dere annen erfaring ang. Monero så del dem gjerne også!
Alt monero selges vel uten ID? du bruker også Bitcoin for å kjøpe det. Uansett skal ikke monero kunne trackes, så hvis du overfører de til din lokale wallet, regner jeg med at selv FBI ikke finner ut hvem du er, med mindre du gjør noe svært alvorlig, tror det må store mengder resurser og penger for å avsløre, spesielt med bruk av Monero.
Trådstarter
28 1
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Alt monero selges vel uten ID? du bruker også Bitcoin for å kjøpe det. Uansett skal ikke monero kunne trackes, så hvis du overfører de til din lokale wallet, regner jeg med at selv FBI ikke finner ut hvem du er, med mindre du gjør noe svært alvorlig, tror det må store mengder resurser og penger for å avsløre, spesielt med bruk av Monero.
Vis hele sitatet...
De fleste aktørene jeg har hørt om krever sjekking av pass for å handle bitcoin og for den saks skyld andre krypto som følge av KYC(known your customer) Lurte på om det er noen agenter hvor man slipper å identifisere seg?
Har du prøvd Waves.Exchange?
Trådstarter
28 1
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Har du prøvd Waves.Exchange?
Vis hele sitatet...
Nei, men tok en titt på den nå og virker som det var akkurat det jeg var ute etter! Hva er dine erfaringer med waves?