Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3783
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Jeg har i det siste blitt en stor fan av GHB, ikke bare rusen, men også ingen hangover + afterglow dagen derpå.

Hvor mye/ofte skal man holde på med dette stoffet før det blir skadelig? Og ja, jeg vet det er farlig/skadelig i seg selv, men i hvor stor grad sammenlignet med feks. Alkohol?

/K
Jeg er ganske sikker på, men arrester meg gjerne hvis jeg tar feil dere andre hvis det jeg sier er fullstendig far fetched, men om du overstiger 5-7 dager med daglig GHB-bruk så bør man nok ta innover seg at abstinenser etter hvert kan forekomme, og abstinensene på GHB er jævlige!

Hvis du tenker å gjøre karriere innen GHB-bruk ville jeg i hvert fall vært 3 dager på, resten av i løpet av en uke eller noe i den duren. Fikk sansen for det i fjor selv men jeg fikk det i vrangstrupen så jeg har lagt det på hylla for godt. Vær forsiktig, men det vet du jo sikkert.

Innlegg #420, woho!
R.i.p 23.04.2021
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på, men arrester meg gjerne hvis jeg tar feil dere andre hvis det jeg sier er fullstendig far fetched, men om du overstiger 5-7 dager med daglig GHB-bruk så bør man nok ta innover seg at abstinenser etter hvert kan forekomme, og abstinensene på GHB er jævlige!

Hvis du tenker å gjøre karriere innen GHB-bruk ville jeg i hvert fall vært 3 dager på, resten av i løpet av en uke eller noe i den duren. Fikk sansen for det i fjor selv men jeg fikk det i vrangstrupen så jeg har lagt det på hylla for godt. Vær forsiktig, men det vet du jo sikkert.

Innlegg #420, woho!
Vis hele sitatet...
Abstinens er veldig forskjellig fra person til person. Var noen år siden jeg hadde en 3mnd periode med daglig bruk ,og abstinens var minimalt etter slutt.
Send meg pm hvis du lurer på noe. Første gangen jeg sluttet på det hadde jeg drukket det døgnet rundt i 2-3 måneder. Kjente det først etter ei natt med ghb og kokain. Rista som jeg hadd Parkinsons. De andre gangene kunne jeg få abstinenser etter ei uke med heftig bruk. Hadde ikke noe å si om jeg tok en uke pause eller 5 måneder. Eneste som tar abstinensene et store mengder alkohol eller benzo.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=311147
Sitat av Tarm Vis innlegg
Abstinens er veldig forskjellig fra person til person. Var noen år siden jeg hadde en 3mnd periode med daglig bruk ,og abstinens var minimalt etter slutt.
Vis hele sitatet...


Ja, det har du rett i, takk for disclaimer. Jeg uttalte meg egentlig også på grunnlag av hva alle jeg kjenner med vesentlig fartstid innen korkbruk tipsa meg om når jeg selv holdt på med det, men det er helt klart en individuell greie dette med abstinenser, men mange får jo det skikkelig kjipt på GHB-abstinenser, sett flere her inne si at de heller ville gått av speed og hero igjen enn å gå gjennom abstinenser fra kork en gang til.
Sist endret av equimanthorn; 26. februar 2021 kl. 09:03.
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Ja, det har du rett i, takk for disclaimer. Jeg uttalte meg egentlig også på grunnlag av hva alle jeg kjenner med vesentlig fartstid innen korkbruk tipsa meg om når jeg selv holdt på med det, men det er helt klart en individuell greie dette med abstinenser, men mange får jo det skikkelig kjipt på GHB-abstinenser, sett flere her inne si at de heller ville gått av speed og hero igjen enn å gå gjennom abstinenser fra kork en gang til.
Vis hele sitatet...
Varierer helt fra person til person. Hadde flere venner som drakk like mye som meg (1-2dl om dag) uten å få like heftige abstinenser som meg. Jeg havna på cella en gang når misbruket var på det værste. Det er eneste gangen jeg kunne vurdert å tatt mitt eget liv. Abstinensene er helt latterlig.

Jeg har gått av både heroin og benzo før. Hadde heller gått av heroin 5 ganger enn å gå av ghb en gang til.

De gangene jeg har sluttet har jeg enten drukket 0,5-1l vodka om dag i 5-6 dager eller spist 30-40mg xanax.

Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Ja, det har du rett i, takk for disclaimer. Jeg uttalte meg egentlig også på grunnlag av hva alle jeg kjenner med vesentlig fartstid innen korkbruk tipsa meg om når jeg selv holdt på med det, men det er helt klart en individuell greie dette med abstinenser, men mange får jo det skikkelig kjipt på GHB-abstinenser, sett flere her inne si at de heller ville gått av speed og hero igjen enn å gå gjennom abstinenser fra kork en gang til.
Vis hele sitatet...
Varierer helt fra person til person. Hadde flere venner som drakk like mye som meg (1-2dl om dag) uten å få like heftige abstinenser som meg. Jeg havna på cella en gang når misbruket var på det værste. Det er eneste gangen jeg kunne vurdert å tatt mitt eget liv. Abstinensene er helt latterlig.

Jeg har gått av både heroin og benzo før. Hadde heller gått av heroin 5 ganger enn å gå av ghb en gang til.

De gangene jeg har sluttet har jeg enten drukket 0,5-1l vodka om dag i 5-6 dager eller spist 30-40mg xanax.
Sist endret av dnbalex; 26. februar 2021 kl. 09:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, du var faktisk en av de jeg tenkte på i mitt forrige innlegg, husker tråden din fra da du oppretta den også. Godt å høre det ordna seg til slutt i hvert fall!
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Ja, du var faktisk en av de jeg tenkte på i mitt forrige innlegg, husker tråden din fra da du oppretta den også. Godt å høre det ordna seg til slutt i hvert fall!
Vis hele sitatet...
Jeg kan ta meg en kork eller 2 hvis det er helg. Men kan ikke ha noe som helst tilgjengelig. Ska aldri bli hekta på de greiene der igjen. Går på rusprøver flere ganger i uka, så kun alkohol her for tida 😅.

Ghb er et nydelig rusmiddel hvis det brukes rett. Sover godt på det, blir kåt som et helvete, får sinnsykt lyst på mat og selve rusen er fantastisk.

Er alt for lite i info knyttet til ghb og missbruk. Derfor jeg laget tråden min. Hvis jeg kan hjelpe kun en person, så har jeg nådd målet mitt.

Anbefaler å sjekke ut vice sin ghb dokumentar. Og hvis noen av dere ska kjøpe ghb på gata, bruk 70kr på ph strips så du vet at den er rett. Ska ligge på 7-8 ca. Har en kompis som måtte på sykehuset med etseskader i munn og svelg etter han drakk en med ph på 14. Blir også dårlig i magen av ghb vanligvis. Hjelper å spise mat når du tar det.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt ghb daglig på kveldstid i over 1 år mot smerter og søvn. Kunne ta noen dager pause etter ukers bruk uten noen form for abstinenser. Problemene kom når jeg begynte å ta valium i tillegg og skulle slutte. Sliter med spasmer over hele kroppen selv 4 uker etter slutt, men aldri følt meg dårlig på noen annen måte. Vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt spasmene. Noe sted man kan henvende seg utenom fastlege?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har også fått Parkinson problem i armer, når jeg våknet, armen min var helt ubrukelig i noen dager. Gikk av cold turkey av ghb i seg selv, men tar valium eller sprit når det er på sitt verste.
Kan våkne opp med nummenhet i arm (går over fort) mange uker etter siste dose ghb.
Følt meg meg helt fin ellers i lang tid men spasmer, stikking og kramper under føtter blir jeg ikke kvitt uten alkohol /benzo..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har også fått Parkinson problem i armer, når jeg våknet, armen min var helt ubrukelig i noen dager. Gikk av cold turkey av ghb i seg selv, men tar valium eller sprit når det er på sitt verste.
Kan våkne opp med nummenhet i arm (går over fort) mange uker etter siste dose ghb.
Følt meg meg helt fin ellers i lang tid men spasmer, stikking og kramper under føtter blir jeg ikke kvitt uten alkohol /benzo..
Vis hele sitatet...
I mitt tilfelle så ga det seg etter maks en uke. Jeg drakk sprit til den ubehagelige følelsen ga seg. Parkinsons symptomer er en del av abstinensene. Skalv som et jævla løv selv de gangene jeg slutta.

Når jeg sier drikk alkohol, så må du drikke ganske mye for at det ska gi seg. Jeg drakk 5l vodka på en uke sist jeg slutta.

Nummenhet og sånt har jeg opplevd i opp til 2 uker etter jeg slutta. Kan jo hende alkoholintaket har noe med saken å gjøre? Drikker du til hverdags eller? Jeg ble sånn smått alkis etter jeg slutta på ghb. Da opplevde jeg noe lignende.

Sterkt av deg å bestemme seg for å slutte. Send pm hvis du lurer på noe.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei.

Jeg har i det siste blitt en stor fan av GHB, ikke bare rusen, men også ingen hangover + afterglow dagen derpå.

Hvor mye/ofte skal man holde på med dette stoffet før det blir skadelig? Og ja, jeg vet det er farlig/skadelig i seg selv, men i hvor stor grad sammenlignet med feks. Alkohol?

/K
Vis hele sitatet...
I mitt tilfelle så har jeg likt GBL, bedre. Det er lettere å holde kontroll. 10 til 15 min etter inntak. GHB kan ta opp til 40 min før full efekt. Så hvis du bruker pepper i tillegg. Også er GHB/GBL dosering er komplisert, for tar du for ek. 2 korker for det gikk fint sist, så kan de 2 tilsvar 4 i styrke!!

Så mitt tips ikke sitt eller ligg! Hold deg i bevegelse. har Stemplet/bikket
2 ganger, å har brukt det mye
Anonym bruker
"Stinn Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg utviklet krampeanfall, epilepsi i det jeg sluttet med GHB. Aldri hatt et anfall før i mitt liv.

Og jeg har vært gjennom alle rusmidler som finnes. GHB er the worse shit
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan sjekker dere kvaliteten på GHB`n før den inntas ?

Jeg bruker riste testen, rister flaska og teller sekunder til bobblene forsvinner, alt over 30sek er bra
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det lett å lage selv?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det lett å lage selv?
Vis hele sitatet...
Kommer helt an på,
skjønner du noe av dette?
Rip 8-4-23
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Kommer helt an på,
skjønner du noe av dette?
Vis hele sitatet...
Hvor ble det av den guiden du laget her på freak om hvor enkelt det var og lage kan jeg spøre?
Sist endret av Sæd; 25. juni 2021 kl. 22:40.
Sliter sikkert på lik grad som alkohol på nyrene/leveren, om ikke mer.
Er nok ikke skaden på organene du skal se etter, heller være obs på overdose og avhengighet.

Sitat av Sæd Vis innlegg
Hvor ble det av den guiden du laget her på freak om hvor enkelt det var og lage kan jeg spøre?
Vis hele sitatet...
Var det ikke NSO som hadde laget en guide her på forumet om hvordan en lagde GBH? Husker mediene gikk helt bananas over det. Det innlegget er sikkert slettet nå.
Men for all del, om du er en average "street thug" ikke tro du kan lage GHB og forgift uskyldige folk.
Sist endret av Shuriken; 25. juni 2021 kl. 23:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Sæd Vis innlegg
Hvor ble det av den guiden du laget her på freak om hvor enkelt det var og lage kan jeg spøre?
Vis hele sitatet...
Jeg har aldri laget noe GHB syntheserings guide, jeg mistenker at du sikter til denne tråden.

Dette er en gammel guide som gikk ut i fra at du fikk tak i GBL eller Tetrahydrofuran, disse stoffene er nå også på narkotikalisten.

Sitat av Shuriken Vis innlegg
Sliter sikkert på lik grad som alkohol på nyrene/leveren, om ikke mer.
Er nok ikke skaden på organene du skal se etter, heller være obs på overdose og avhengighet.



Var det ikke NSO som hadde laget en guide her på forumet om hvordan en lagde GBH? Husker mediene gikk helt bananas over det. Det innlegget er sikkert slettet nå.
Men for all del, om du er en average "street thug" ikke tro du kan lage GHB og forgift uskyldige folk.
Vis hele sitatet...
nso lagde ingen guide, det var z0p.
Men, denne tråden fikk plutselig oppmerksomhet fra media og nso måtte uttale seg om det hele. Jeg tror tråden var sletta en stund bare for å la kaoset roe seg, men den har vært tilgjengelig ganske lenge nå.
Sist endret av Dodecha; 15. juli 2021 kl. 16:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rip 8-4-23
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Jeg har aldri laget noe GHB syntheserings guide, jeg mistenker at du sikter til denne tråden.
.
Vis hele sitatet...
Den tråden var det ja.


Man kan foresten konvertere GABA kostilskudd til GHB med sandmeyers reaction. Putter ikke opp noe lenke her da jeg tenker de som er smarte nok finner ut av det selv
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
skremmende enkelt og fort gjort å lage det trenger bare 3 ting egentlig
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tetrahydrofuran er ikke no sørlig å bruke da denne må gjøres om først