Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 748
Kjøpte noe småbløt, smågul «marsipan pepper» her om dagen, tørka litt av den og kjørte den i nesa, var veldig fornøyd og fikk egentlig utrolig god funk. Men så skulle jeg prøve en liten smell av den, som jeg ikke tørka, var vel mellom 0,2-0,3 en plass men må være ærlig og si jeg ble veldig skuffa, ingen kick i det heletatt og efekten var så som så...
Vil også informere om at jeg ikke har rørt speed på veldig lenge og enda lengre siden jeg var på nåla... noen som vet hva grunnen kan være ?
R.i.p 23.04.2021
Funker best i nesa eller som plugg
Sitat av Tarm Vis innlegg
Funker best i nesa eller som plugg
Vis hele sitatet...
Har hatt veldig forskjellige erfaringer der men aldri opplevd at den er helt knall i nesa og nesten ingenting IV
Jeg får skikkelig kick av å sette skudd. Amfetaminen sparker fra seg på en helt annen måte. Man kjenner amfetaminen i pusten. Og blir varm i hele kroppen og spesielt rompehullet. Merkelig det der. Hadde et romantisk forhold til nålen når jeg endelig begynte å bruke den men har gitt meg med amf nå. Men hadde nok ikke gått tilbake til å sniffe det, foretrekker alltid å sette skudd.