Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 581
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei
Hadde en uheldig overdose feb 2020 (uppers&downers) samt alkohold ifjor. Lå 10 dager i kunstig koma.


Sommeren 2020 kjørte jeg for fort, ble stoppet og førerkort beslaglagt. Må kjøre opp på nytt pga for mange prikker.
Søkte om godkjenning av vandel, men fikk brev om at de vurderte å avslå søknaden grunnet hendelsen februar 2020. jeg må dokumentere mitt forhold til rusmidler. Fra en fastlege som kjenner meg godt.

Tok urinprøve forrige fredag og den blir negativ.

Jeg har aldri blitt tatt bak rattet ruset på hverken alkohol eller andre rusmidler. Forsåvidt aldri kjørt ruset heller.

Er dette vanlig prosedyre?? Mistet førerkort i 9mnd og skulle egentli kjøre opp nå i mars. Men så får jeg det brevet der, legen antok 3-6mnd(?????) med urinprøver!
Altså. 9mnd beslaglagt+6mnd urinprøver? jeg røyker ikke. Kanskje 1 gang i halvåret


noen som har vært borti lignende?!
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Standard prosedyre
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Standard prosedyre
Vis hele sitatet...
Hvorfor ble ikke da førerkortet beslaglagt etter overdosen?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor ble ikke da førerkortet beslaglagt etter overdosen?
Vis hele sitatet...
Menneskelig svikt muligens. Men jeg har også havna på sykehus etter rusbruk uten at førerkort ble tatt.