Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5732
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror dere det er risikabelt og bestille lystgass fra danmark foreksempel?

Tenker da spesielt på at tollerne informerer politi ang test kit. Kanskje de også informerer om at en person kjøpte 100 patroner med n2o?

Der jeg bestilte tidligere selger de bare en og en pakke.

Noen tips? erfaringer?
R.i.p 23.04.2021
Hva med jernia, du får kjøpt det overalt innenlands
Ikke mere risky enn at du eventuelt må betale toll å import, lystgass er IKKE forbudt å ta inn i landet.
Lystgass er fullt lovlig i Norge, som Tarm nevner så kan du kjøpe det på jernia bl.a.
Brukte å bestille fra finland selv, 100pcks for 300 NOK.
Tider
Sist endret av Eyeamare; 12. november 2020 kl. 20:03.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Får ikke kjøpt på nett av jernia, maks 1 patron står det.

Er klar over at det er lovlig, men det er jo test kit også. Derfor jeg er litt små bekymret.

Ikke noe og bekymre seg for kanskje?
testkit er indikasjon på at noen har narkotika, Lystgass er en ingrediens til kremen å andre baksteverker som du skal få så fluffy at kaka du baker blir bængers, om du ikke heter Bola Nordmann å er under 18 år, å bestiller på 100`vis i mndn.
Slenger med denne jeg da den sier sannhet uten formaning: Lystgass rusopplysningen
Fort gjort at det ryker noen hundre patroner i mnd om man først setter igang
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fant en norsk side som solgte en stor tank n2o her om dagen til en sykt billig penge. Husker ikke helt hva den het da :/
Er jo ikke ulovlig.

Cdon selger en tipakk og skriver maks 1 eske. Jeg bestilte 2 uten problemer. Tok 1 dag i posten.
Er den så veldig billig, er den kanskje stjålet?
Sitat av Brillert Vis innlegg
Fant en norsk side som solgte en stor tank n2o her om dagen til en sykt billig penge. Husker ikke helt hva den het da :/
Vis hele sitatet...
Lystgasspatroner.com selger tanker på rundt 2kg, som inneholder 1100g lystgass til 800kr, som jeg tror er billigste.


Shipper vell fra danmark. Skal ikke være noe problem å få inn disse
Det farlige med store lystgass tanker og masker er vel at folk ikke tar de av for å få oksygen innimellom.