Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1649
Noen som har peiling på hvor jeg kan finne gratis hosting UTEN reklame? Utenom f2s.com og spaceports da? f2s sitt serveropplegg er egentlig ganske fint, men de er litt for trege noen ganger.

Anyone?

og btw: php ruler
datablocks.net - litt treig og av og til nede, ikke oppe for øyeblikket -påstar de er snart tilbake.
hostonfly.com - shell account i tilleg men jævlig forvirrende system.
hvis du finner noen andre post de her, please...
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
php funker iallefall på start.no (home.no.net)!
Bruker det der jeg!
Og som du sier: PHP ruler!
på start kan du ikke bruke sql. http://www.isamillionaire.co.uk/ hadde gratis php og sql for en stund siden i alle fall, men jeg vet ikke hvordan det ligger an nå.
både any.za.net og isamillionair.co.uk er portland resellers.
På hostonfly gikk det ikke ann å regge seg(faen det så lovende ut)...på isamillionair.co.uk var free.html linken nede....any.za.net: 100mb transfer...er ikke store greiene det næi....virker som det er best å bare betale for hosten sin.....
Sist endret av nidaroz; 11. juni 2001 kl. 09:45.
gEM
gEM's Avatar
Trådstarter
Kjipt å betale for host'en når en kan få det gratis. Men klart, betaler en, er det med en gang snakk om litt bedre servere...

Har testa any.za.net før, men de er i hvertfall treige! f2s.com er nede også nå... driver å oppgraderer serverene sine, men f2s er noe av det bedre jeg har vært borti. Ikke noe reklame heller der.

anyway, viss noen skulle snuble over en bra en....
...post den her!