Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3546
Er det noen her inne som har opplevd problemer med å sove natten igjennom etter et høyt inntak av Paralgin? Og ha mye rare drømmer og våkne mange ganger i løp av natten? I så fall, hvorfor er det slik? Dersom det ikke bare er meg det skjer med.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Det er en greie med opiater ja. Når jeg tar litt mye og nodder ut så får jeg ofte veldig tydelige bilder i hodet med øya lukket. Akkurat som om man drømmer våken. Søvn kan også bli litt vanskelig til tider ja.
Trådstarter
54 8
Drømmer våken ja.... at man egentlig ikke sover, man bare driver å kaver i en merkelig tilstand mellom søvn og våkenhet
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjedde i bilen på vei hjem. Jeg var passasjer og plutselig får jeg for meg at jeg er på jobb. Så hjemme. Plutselig på butikken.
Da jeg endelig kom hjem så begynte jeg å tvile på hele opplegget
Trådstarter
54 8
Du må jo ikke kjøre bil når du har tatt pf....

Åja... du kjørte ikke, my bad. Er sånn forvirrende tilstander jeg også opplever. Av å være våken men halvveis i søvne men sover ikke på en måte.. og hvis jeg drømmer våkner jeg fort og tror at skjer nå. Jeg trodde liksom man ble litt mer slått ut av store doser pf
Sist endret av Paprika; 28. juni 2018 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Paprika Vis innlegg
Jeg trodde liksom man ble litt mer slått ut av store doser pf
Vis hele sitatet...
Hva legger du i en stor dose PF?
Trådstarter
54 8
Mellom 8 og 14 stykker
I gamle dager var opiumsbulene et sted for hallusinerende halvvåken drøm. Det var blant annet derfor vertinnen var ved røykerens side, håndterte pipa etc, som en forankring til virkeligheten når røykeren av og til kom til overflaten. det du merker med moderne medisiner er bare en mye mildere variant av det samme. Opiater sløver, men det er ikke i seg selv søvnfremkallende.
Ja, spesiellt hvis jeg legger meg for å sove mens rusen fortsatt peakar. Da føles det ut som jeg ikke sover uten bare ligger i noen semi-dvala, limbo mellom dröm og vaken. Fast i visioner från opi-land.

Er det mange timmer siden intag eller jeg er på nedtur, er det som regel bare svarte drømmer i dyp søvn.

Les på litt om twilight sleep hvis du finner disse type opiat-fenomen er intressant.

Litt Datura-frø + morfin er som vaken dröm.
Trådstarter
54 8
Takk. Skal lese mer om det