Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1302
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Greia er, ca 16:40 skøyt jeg to doser dolcontin, 100 mg fordelt på to doser, ca 70—80 mg ble kokt opp.. ca 22—23 spiste jeg ca 15 mg oxycodone, MEN, har spydd hver gang jeg har enten tatt trekk, drukket smirnoff eller brus.. Nå har jeg moderat hodepine, hele veien vært mer slapp enn rusen vanligvis er, mer tom for energi.. Ikke tungpusta, men NOE svekket når jeg kjenner etter på pusten min.. Legevakta next, eller..? Tips og råd, håper ikke tid står på spill her..
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har også tatt en rivotril, men det har neppe noe og si?

Prøvde være så reinslig som mulig, så tenker det var noe med bomullet eller filtreringa?
Bomullet fikk litt svidd farge fra kokekaret etter prossess, men minimalt
Passordstøtte
Bill_Gates's Avatar
Du sier ikke noe om hvor du har fått tak i stoffet fra.. Sikker på at det er rent?
Litt noia er jo ikke helt uvanlig og beskrivelsene dine av hvordan du føler deg er jo ikke helt urelatert til noia.

Blodforgiftning skjer ikke akutt og vil gi langt værre symptomer en de du beskriver, men er du nervøs og utrygg ta for all del kontakt med legevakta.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Stoffet kommer fra "gata".
Husker skrekkscenario når jeg kokte en drøss dotter jeg hadde liggende for 10år siden. Tenkte mens jeg dro opp "litt svidd den dotten det " pytt pytt. Endte i 24 timers frossa som vel kan sammenlignes med blodforgiftning. 24 timers krampe i korsryggen, feber osv. Good times not. Nykter 3.5år nå heldigvis.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hverken hodepine eller oppkast er typiske symptomer på blodforgiftning eller virusinfeksjon. I helsevesenet bruker vi SIRS og QSOFA som to verktøy for å identifisere blodforgiftning (sepsis). Kort fortalt går det mer på rask respirasjon (puster fort), nedsatt bevissthet (noe det blir vanskelig å bedømme da du sikkert er ruset) feber, rask forverring av almenntilstand og lavt blodtrykk. For høy eller for lav puls spiller også en rolle.

Å skyte noe som ikke er sterilt er forøvring en helt kurrant måte å skaffe seg blodforgiftning på.