Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 6760
Er det noen andre freaks som skal på Gigacon? Gigacon finner sted fra 2. til 5. oktober på Telenor Arena. Det er et stort LAN, med turneringer, konserter, mange utstillere og eget esport-område. LAN-billett koster en snau tusenlapp (da har du tilgang til alt), men du kan også kjøpe dagsbilletter om du bare vil innom for å titte.
Så faktisk litt kult ut, Kanskje jeg kjøper meg billet
Skal ikke selv, men om noen er ivrige WoW fans kan jeg jo linke til https://www.facebook.com/groups/8237...90536/?fref=ts. De har fått muligheten til å seate på forhånd for å organisere en hel rekke med bare WoW spillere og en av arrangørene skal visst nok ha kontaktet Blizzard for å få til noe kule greier.
Hadde vært kult om eventuelle andre freaks hiver seg med. Jeg drar dit alene, og alltid hyggelig å sosialisere. Forsto det slik at de snart skulle annonsere stort på østlandet, kanskje flere hører om det da!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vil, men har ikke noen å dra dit med.
Er en gamerfrelst 22åring som er i en vennegjeng som er lei av å dra på lan.
Noen andre fra Stavanger som kunne tenkt seg til GIGACON?

21åring***
Sist endret av SpongeFrog; 14. juni 2015 kl. 20:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er Gigacon mer seriøst i år? Eller er det akkurat den samme søppelledelsen som i fjor?
Trådstarter
Er samme fyren bak roret - så er vel samme ulla..
Kjeder meg stort sett i helgene så er det noen som kunne tenke seg å dra på GIGACON?
Ser på geekevents at det er rundt 70 billetter igjen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ikke mange nei ^^
Høres veldig morsomt ut! Må nesten bare kjøpe meg en billett
▼ ... noen uker senere ... ▼
Meg og 2 kompiser reiser opp på torsdag morgen Vi har meldt oss på LoL konkurransen, uten noe håp om å vinne selvsagt xD
Det er 1-4 okt. i år. Noen fler som skal dit?
Sist endret av Dr. fungitumb; 29. september 2015 kl. 21:41.