Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 1985
Det skal arrangeres dataparty og forbarskete Steam henger jo med CS 1.6 spillerene. Ett spørsmål i FAQen er ganske ubehagelig. Jeg ser de har en "Steam server" til nedlasting men kan denne virkelig løse problemet om internettlinja kneler?
Hva vil du frem til?
Muligheten til og spille 1,6 på LAN uten Steam?
Jeg har det, skal jeg uppe til en home.no.net konto også?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Ja takk.
Jeg følger IvI's tips. og laster opp etter klokka seks i mårra kveld. Link kommer.
(minn meg på det på irc omd et ikke skjer noe)
Hvis du bruker BT, så kan du laste ned torrent-fila til COUNTER.STRIKE.1.6.NO.STEAM-RAWKiNS her
Opprinnelig postet av mizo
Hvis du bruker BT, så kan du laste ned torrent-fila til COUNTER.STRIKE.1.6.NO.STEAM-RAWKiNS her
Vis hele sitatet...
Den krever key, og den ser ut til å være mye lenger enn orginale hl-keys
Noen tips?
Ja en original half-life cd-key er på 13 tall men denne må være på 25 for å bli godtatt. Noen som har fått det til å funke? Hva slags cd-key brukte dere da?
Hvor stor er denne filen? Sitter på modem og skal lane som noen timer...
Den er på 285 mB
Hvorfor er det slik.. Er det ikke håp for oss uten internett-linje å spille på lan..?
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Nei sorry.
LAN uten internett er ikke verdt å dra på engang.
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Nå er det heller ikke snakk om "LAN" uten internett. Det er snakk om eventuelle nødløsninger bortsett fra å spille CS 1.5. Det er 10000 forhold vi ikke vil klare å sikre(utenfor hallen) og det skal bli noe til banning om premiepotten på 12500,- ikke blir delt ut.
får vel ty til CS 1.5 da..
hmmph... altså alt funker jo på den installasjonsfila som jeg lasta ned (torrent'n), men jeg finner ingen half-life cd-key på 25 tall. Må da finnes dette siden cs'n spør etter det, eller en crack elns.
Kan jo være en condition zero-key, de er på 25 siffer. Fant en et tvilsomt sted, men den funka ikke. Passet dog perfekt, så hvis noen andre har en key liggende og kan teste: kjør på og gi feedback
hmmm, jeg har ikke prøvd den. men i installeringa står det jo under "information":
Cracked by: RAWKiNS, this version Including bots =>

den er altså cracka, men cd-key følger ikke med.. du kan jo prøve å finne en på #serialz @ EFnet
Bra tenkt der IvIoyner! Fant en serial på #serialz @ efnet som funket. Den er 5RP2E-EPH3K-BR3LG-KMGTE-FN8PY

Happy Fragging
Jeg ville brukt CS 1.5 som løsning. 1.6 er vel så implantert i Steam at det ikke går an å bruke uten å sette opp en server i nettverket selv, om det er mulig.
Det er kommet 1.6 uten steam nå. Men vet ikke hvor. lastet ned på skolen tidligere idag.

Google it
Nub!
TipeX's Avatar
Trådstarter
Jeg har sett på Steam sine sider at det finnes en standalone Steam server. Men jeg vet ikke om det vil hjelpe med tanke på hva de skriver i FAQen sin.
▼ ... over en uke senere ... ▼
men cs 1.6 uten steam, er vel antagli cs 1.5, der hvor cstrike mappa er bytta ut, med den som ligger i steam mappa. counter-strike.gcf (der hvor cstrike mappa ligger INNI.)
--
Jeg pakka ut alle filene fra counter-strike.gcf i steam mappa, og erstattet cstrike mappa i den, med den som lå i Half-Life mappa mi (1.5).. startet opp half-life. aktiverte CS.. men fikk ikke 1.6 til å virke. (spillet klikka). Antar jeg ikke kopierte ALLE nødvendige filene for å spille cs1.6.. men har hørt at folk har gjort dette før, og at det er fullt mulig.

Er det noen her som har en liste over filene som skal inn i (1.5) mappa, fra steam?.. eller lignende. slik at jeg slipper å laste ned 300 nye mb. (modem :/)

Noen?
Opprinnelig postet av intenzo
LAN uten internett er ikke verdt å dra på engang.
Vis hele sitatet...
Jeg har bare vært på LAN uten internett.
Synes det går dritfett jeg. Linker CS og Enemy Territory, deler filmer/filer og spiser/drikker godt!
Opprinnelig postet av Kudos
Jeg har bare vært på LAN uten internett.
Synes det går dritfett jeg. Linker CS og Enemy Territory, deler filmer/filer og spiser/drikker godt!
Vis hele sitatet...
LAN uten internett? sist gang jeg var på LAN uten internett ble det krangel ut av en annen verden. Noen ganger er det fett men vanligvis funker det dritt Noen fler som syns LAN uten Internett er fett?
Denne cs-1.6-uten-steam versjonen som dere prater om, sikter dere da til den som fulgte med til leaked condition-Zero eller noe offisielt?
For den leaked dritten fungerer nemmelig ikke på noen av mine kompisers maskiner, eller min. Får ikke connectet til hverandres LAN Servere og lignende
Nix, CS 1.6 non-steam er en egen CS.
Jeg har den. Fila heter "cs16full_v4zbot.exe", og er CS 1.6 non-steam med intigrerte Valve-bots, som btw er jævlig mye fetere OG bedre enn noen andre boter som jeg vet om. Har ikke prøvd så altfor mange, i og med at CS ikke er mitt favoritt-spill akkurat..
PM meg de som vil ha 1.6 non-steam.
http://mirror-01.rin.ru:777/cs16full_v4+zbot.exe
Vis hele sitatet...