Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1899
Hei

Jeg har en PC (Packard Bell Easynote TK) som har hatt Windows 8 i snart 4-5 måneder, det har gått fint helt til igår når jeg skulle skru av spille Team Fortress 2. Alt ble plutselig helt surr, hengte seg opp og kom sånn snurrene blå ring hele tiden (Sånn det kommer om et program har hengt seg opp.)

Hva skal jeg gjøre? Jeg får koblet meg på internett men det fungerer ikke (har prøvd med kablet og)

Får ikke gjort noe uten at den henger seg opp! Om jeg søker på "Kontrollpanel" tar det ca 5-10 min.

Har Windows 8 CD og kode om det trengs, det er lovlig versjon.

Takk for hjelp

EDIT: Har avinstallert mange programmer, så kan ikke være pga lite plass.
Sist endret av thomas_pcnerd; 29. mars 2013 kl. 22:31.
Sitat av thomas_pcnerd Vis innlegg
Hei

Jeg har en PC (Packard Bell Easynote TK) som har hatt Windows 8 i snart 4-5 måneder, det har gått fint helt til igår når jeg skulle skru av spille Team Fortress 2. Alt ble plutselig helt surr, hengte seg opp og kom sånn snurrene blå ring hele tiden (Sånn det kommer om et program har hengt seg opp.)

Hva skal jeg gjøre? Jeg får koblet meg på internett men det fungerer ikke (har prøvd med kablet og)

Får ikke gjort noe uten at den henger seg opp! Om jeg søker på "Kontrollpanel" tar det ca 5-10 min.

Har Windows 8 CD og kode om det trengs, det er lovlig versjon.

Takk for hjelp

EDIT: Har avinstallert mange programmer, så kan ikke være pga lite plass.
Vis hele sitatet...
Har du skannet pc'en for virus?
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Har du skannet pc'en for virus?
Vis hele sitatet...
Har vært dårlig med virus program her Får ikke skannet.
Har tenkt til å gjenopprette til et annet tidspunkt nå.

Edit: Skanner for virus nå! Trudde det også skulle henge seg opp :P

Der hang det seg opp igjen..
Sist endret av thomas_pcnerd; 29. mars 2013 kl. 23:02.
Har W8 selv, på den stasjonære. Hvilemodus funker ikke - den går i hvile, men når den skal vekkes kommer det ikke noe bilde på skjermen. Den har også tendenser til å henge seg opp når jeg prøver å skru den av, hvor den fryser opp og må "kveles" istedet.
Sitat av Constant Vis innlegg
Har W8 selv, på den stasjonære. Hvilemodus funker ikke - den går i hvile, men når den skal vekkes kommer det ikke noe bilde på skjermen. Den har også tendenser til å henge seg opp når jeg prøver å skru den av, hvor den fryser opp og må "kveles" istedet.
Vis hele sitatet...
Men det har funket helt fint, helt til nå..
Hvilemodus har aldri funket, men det problemet med å skru av PC-en kom også helt uten videre for meg..
Sist endret av Constant; 30. mars 2013 kl. 00:11.