Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1185
Vær så snill og se denne. Og diskuter.

Det begynner skammelig dumt..

Durek og Martha(hun blir hvertfall nevnt i sammenheng, jeg ser nå) er blant annet med. Veldig sikker på mye av filmingen skjedde før de to.

Den går nuh og jeg skammer meg enda mer over Dureken.

Alt handler om penger som de fleste er klar over.

Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor Martha ikke skjønner det.. eller gjør hun det?

Hun har gjort akkurat det samme for mange år siden, med englekursene og bøkene..!


Dum kjerring som vil være annerledes, eller god business kvinne? For det med englene varte ikke så veldig lenge før det var helt slutt.

Og Durek søker nå om å bruke Prinsesse tittelen i profit sammenheng med hennes støtte selvsagt...

Er egentlig bare innslaget med Durek som er interessant og relevant.
Sist endret av Naturgrønn; 21. september 2022 kl. 00:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Altså Martha har alltid vært den stereotypiske ideen på ei norsk jente med daddy issues og hun har spilt denne rollen ganske bra, kan ikke se hvorfor dette nyeste påfunnet skal trigge proletariatet, først var det engler, så var det en bohem og nå var det en som kurerer aids med nyfødte, ser virkelig ikke forskjellen. Det er virkelig synd på henne og skulle ønsket det var en mulighet for henne og bare være, men da råtne sjeler innenfor nrk, vg, se og hør etc og ikke minst tilskueren får tenning på hennes offer er det umulig å se en utvei. En forfalsket død og tilhørighet til en gruppe hjelper bare så langt, man har behov for å utdype sin hele historie for og være verdensvendt, uavhengig av hvor mye jeg misliker kongefamilien symbolskt, er det nok henne jeg kunne sett mellom fingrene mot.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Seher har testet den medaljongen han helbredet seg selv mot corona, som han selger for 2000$

https://www.seher.no/kongelig/forske...nende/77331947
Ifølge linken din koster den 2000kr, ikke $
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Ifølge linken din koster den 2000kr, ikke $
Vis hele sitatet...
Ille uansett. Det er bekymringsverdig at folk kjøper sånt uansett pris. F.eks har sånt juggel sin egen alternativmesse. Bedre å sende pengene til Nigeria.
$222.00
Hvis man bor i Norge, ja nesten hvor som helst i Europa, med den utdanningen og tilgangen på informasjon
det innebærer og fortsatt syns dette høres ut som et lovende produkt syns jeg nesten man fortjener det.