Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1187
Som overskriften sier, hva mener dere er den beste balansen mellom kokain og alkohol? Føler ofte jeg tåler mer alko enn det jeg egentlig gjør når jeg tar coke også ender det alltid opp med at alkoholen overskygger kokainrusen:/
At alkoholen kjennes bedre enn kokain? Til meg er det omvendt, tar jeg kokain kan jeg drikke som bare faen uten at det merkes, men tvært kolan går ut av kroppen blir jeg pisse dritings.
Drikk 2-3 halvlitere så dra en linje, sipp på øl underveis, ikke vits å drikke så mye når man tar den komboen der, 6-8 halvlitere holder for en kveld. Ikke drikk sprit før nedtur setter inn og du er fri
Drikke en halvflaske brennevin for deretter kjøre seg godt opp var normen hver fredag for meg før i tiden .
Du drikker deg brisen først. Liker å kalle det 4-pilsformen. Så drar du en linje, kjenner på det, drikk litt mer til ønsket form er oppnådd. Vær varsom, når kokainrusen går over så smeller alkoholen hardt så det gjelder å kjenne litt på det.
2 øl før første stripe. Deretter 1 øl + 2 striper per time. Stripene er maks 50 mg.

Også holdt jeg meg gjerne til 6 øl + et par drinker ila en kveld/natt.
Skjønner hva jeg gjør feil nå. Drikker alt for mye når jeg først er i gang��
Du føler deg mer edru av å ta coke men blir ikke i realiteten mindre full. Så aldri tro at du er kongen på haugen og kan drikke ti shots til eller i 20 timer til som coken vil prøve å innbille deg så lenge du fortsetter å dra linjer for det går alltid på trynet.