Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 531
skal flytte vekk fra barndomsplassen min, og skal chille en siste kveld med gode kompiser. Litt lite penger å gå på ak denne måneden så 2 mg xanax er alt jeg kjøper.
Jeg har inngått en challenge med en veninne om å bli helt clean fra hasj i en periode.

Om jeg ikke tar et kjapt bongtrekk når jeg har tatt en normal/svak dose xanax kjenner jeg såvidt noe. Vet pga tidligere idioti at hasj booster følelsen som bare det.

Om jeg tar ett eller to normale hits fra en bong uten spesiell toleranse, kan thc vare døgnvis i urin om det er snakk om en pitteliten mengde?

Noen som foretrekker noen bokser øl istede? hva er mest enjoyable? Tar bare en "trygg" normal dose. Har ikke masse experience med dop. Takk for mulig hjelp!
Går du på urinprøver; ta deg et par pils i stedet.

THCnivået kan ikke bli høyere fordi du kombinerer de to stoffene. Du inntar jo bare den mengden THC du inntar. I urinet vil det nok sitte noen dager uansett.
Trenger man mere enn en 3 pils om man tar 2mg? drakk litt mere en planlagt sist jeg kombinerte. husker seff ikke dritt mn ble fortalt jeg spiste rein smør fra pakken lol. Er xanax å alkohol en sterkere kombinasjon enn hasj og alkohol? Får vel bare ta det sakte å se om jeg føler for mere buzz eller ikke. takk for svar!
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanax alene syns jeg er lite givende. Hadde tatt noen pils i stedet