Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 442
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg lurte på en ting jeg ble stoppa før to måneder siden cirka det ble tatt spyttet prøve av meg og det slå opp på kokain og Enzo, jeg hadde ikke tatt noe av de den dagen jeg ble dratt til legevakta for å ta blodprøve blodprøve ble tatt, og fikk resultatene nå etter to måned resultatene sier at jeg hadde ikke noe kokain eller benzo i blod den dagen og fikk beholde lappen siden legen sa jeg ikke er rusa, men det kom opp at jeg hadde tatt sopp og politiet skal ta avhøret av meg nå de vet ikke hva slags legemidler er det eller dem sier det er legemidler som dem ikke klarer å finne ut av hva det er har noe svar på det hva kommer til å skje videre?
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nekt og forklar at du ikke aner hva dette kan være.

Eneste jeg vet de kan gjøre er å ta førerkortet ditt og sette deg på pissings en god stund for å forhindre at du (kanskje) kjører beruset.