Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 733
Anonym bruker
"Vant Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røkt hasj ca. Daglig i 3 år, føler meg trøtt 24/7. Når jeg våkner så vil jeg bare legge meg å såve, drar på jobb og er trøtt ut dagen og når jeg kommer hjemm så sovner jeg av. Såver i snitt 10-13 timer daglig. Kan hasjen være årsaken til dette? Om det er hasjen som fører til null energi ut dagen så har jeg tenkt å slutte/bare røyke i helgan.
Hasj på likt nivå med alle rusmiddler påvirker søvnen.

Når du sover så går hjernen gjennom flere søvn stadier og den dypeste søvnen kalt REM (rapid eye movement) blir forstyrret med røyking av hasj. Det er også stadiet hvor du drømmer mest. Jeg vet ikke om du har merka det selv, men de fleste som røyker daglig hasj mister Evnen til å huske drømmene da de ikke drømmer egentlig.

Når jeg har røykt hasj 24/7 og så slutter får jeg intense drømmer og de første nettene er søvnen jævlig, men etter ca en uke merker jeg at søvn kvaliteten er så mye bedre. Så ja er nok hasjen da
Anonym bruker
"Ivrig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja hasjen kan være årsak til det.
hvis du røyker sativa er det stor sjans for at det er grunnen. prøv heller å røyke indica, booster energien og øker fokus.
Sitat av PZA Vis innlegg
hvis du røyker sativa er det stor sjans for at det er grunnen. prøv heller å røyke indica, booster energien og øker fokus.
Vis hele sitatet...
Pleier vel å være omvendt?
Når jeg røyker over en lengre periode får jeg energi av cannabis og sliter med å sove. Jeg sover bedre fra dag 1 når jeg legger den bort men er også mere sliten på dagtid når jeg ikke røyker.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var gjennom samme greia for noen år siden, sluttet å røyke å energien ble ikke bedre viste seg at jeg trengte D vitaminer bare.
Gå til legen å forklar situasjonen uten å nevne røykinga å få tatt noen prøver
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sativa som gjør deg energisk å opplagt,indica sofaform og trøtt
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, prøv å kutt ut røykinga i en periode
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Pleier vel å være omvendt?
Vis hele sitatet...
det stemmer, my bad

kan også hende du mangler jern i blodet, jernmangel puttet meg i akkurat samme situasjon og etter noen få piller om dagen klarte jeg å komme meg gjennom dagen uten å være helt død
Sist endret av PZA; 13. mai 2023 kl. 20:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var gjennom samme greia for noen år siden, sluttet å røyke å energien ble ikke bedre viste seg at jeg trengte D vitaminer bare.
Gå til legen å forklar situasjonen uten å nevne røykinga å få tatt noen prøver
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme hos meg depresjon og trøttheten forsvant helt etter jeg fiksa nivåene.

Var så sikker på at det var hasjen sin skyld

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sativa som gjør deg energisk å opplagt,indica sofaform og trøtt
Vis hele sitatet...
Brukte alltid huskeregelen indica - indacouch før
Sist endret av Nøddy; 13. mai 2023 kl. 23:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.