Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1793
Anonym bruker
"Omgitt Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har vert på kino imens dem trippet? Har sett på film hjemme, så tenkte hvorfor ikke på kino.

Hvilken dose er bra for kinoen? Har 800ug akkurat nå, men tenke ikke at mer enn 300 er så lurt.
Kanskje lurt å holde deg under 200 for å unngå loops og greier blant så mye folk. Vet ikke hvor erfaren du er men du ønsker ikke å freake ut og bli hentet av ambulanse fordi du eller folk rundt deg tror du skal dø. For min del blir det vanskelig å se noe som helst når det bikker 300. Går du så høyt tror jeg det er best å time det slik at kinoen kommer på siste delen av turen. Personlig tror jeg at jeg ville holdt meg under 150ug for kino
Sist endret av Bigwave; 7. mai 2023 kl. 09:12.
morkakespisende
Jeg får vansker med å se film/serier på høyere doseringer--bare på 200 mikrogram LSD kan ting/hendelser/halliser/idéer som foregår utenfor skjermen gjøre at det er lett å miste interessen for filmen. Et par ganger har jeg måtte pause filmen jeg har sett for å gå en tur utendørs, og dette er på TV'en hjemme. Det er litt individuelt hva man får ut av det. Personlig ville jeg heller gått på Henie Onstad med noen digre solbriller og sett Chagall mm.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har vert på kino imens dem trippet? Har sett på film hjemme, så tenkte hvorfor ikke på kino.

Hvilken dose er bra for kinoen? Har 800ug akkurat nå, men tenke ikke at mer enn 300 er så lurt.
Vis hele sitatet...
300ug er helt hinsides dose å ta før du skal på kino. Har du trippet mye før? Ville frarådet deg sterkt å ta mer en 120-200ug.
Det e helt sykt spør du mæ.
Ikke se skrekkfilm villa bare dø
Husk på at en kinofilm varer langt kortere enn en syretripp da.
Jeg hadde aldri gått på kino. Hadde holdt meg hjemme eller ute i naturen uten mange random folk rundt meg.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja! Det er litt av en opplevelse. Før Interstellar kom ut planla meg og en kompis å se den på syre. Vi tok rundt 100ug hver en god stund før ankomst sånn at vi peaket midt i filmen. Interstellar er en ganske trippy film fra før av, men på syre er det next level.

Ikke ta for høy dose, jeg ville ikke tatt mer enn 150ug
What? Nei. Nei. NEI!
Aldri gjør det, kan være unge folk der
Sist endret av Rapdosbombados; 10. mai 2023 kl. 22:44.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rapdosbombados Vis innlegg
Aldri gjør det, kan være unge folk der
Vis hele sitatet...
Er ikke sånn at han har tenkt å skyte opp herro midt i salen liksom. Ingen som ser at han er høy mest sannsynlig. Gale folk vil de uansett se en gang, enten om det blir trådstarter eller noen andre
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
dissosiativer egner seg bedre til å se på film i min erfaring. Kult å bokstavelig talt miste seg selv i filmen.

Kanskje med en liten bit av noe psykedelisk eller mdma-aktig
Sist endret av Bothrops; 11. mai 2023 kl. 02:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Så lenge du holder deg til en lav dose bør det går fint. 300 høres alt for mye ut. Maks 100