Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2111
Hei!
Jeg, tja, samler på GODE filmer i 4K UltraHD BluRay i fysisk format, er mest Marvel, Christopher Nolan og Tarantino det går i.

Er på utkikk etter en ikke alt for stor DVD- hylle som kanskje kan romme tja 30-50 bluray cover.
Søkt på det jeg kan søke på, og finner ikke noe som jeg er ute etter.

Er ute etter noe lignende som dette:



Min frue er _svært_ opptatt av det ikke tar så mye plass, og helst i svart. Og den må ikke være høy��


Noen fler som deler samme "hobby" og har tips til hvor jeg burde lete? Har sjekket de aller fleste møbelforretninger uten hell.

Kun amazon og andre div utenlandske sider som kan ha..

Sist endret av random119432; 7. april 2022 kl. 11:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor ikke lage det selv, er jo bare ta mål av DVD cover. Kjøp 4 plankebiter, lakker di svart eller kjøp di ferdig malt/lakkert. finn noe billig tynne obs plater eller kryssfiner å bruk som bakgrunn. Er bare å male/lakkere svart å la det tørke før du monterer.

Da kan du lage DVD hyller skreddersydd til din bolig. Da kan du lage forskjellige størrelser elr bare gå for hyller i samme størrelse å bare stable di oppå hverandre eller på siden av hverandre.
Sist endret av gudfaren; 7. april 2022 kl. 12:28.
Det er jo mange muligheter på feks IKEA: https://www.ikea.com/no/no/cat/bokhy...B&gclsrc=aw.ds
CDer er vel litt på vei ut av markedet, men hvorfor ikke ta en tur til en møbel-forretning og hør hva dem har?

Og er du flink med verktøy, kan du lage deg selv en skreddersydd løsning, som nevnt over meg her.