Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 938
Hei,
Noen som vet hvordan/hvor man finner brukte eksemplarer av modemet
ipaccess Nano 3G S8?
De lå på ebay for ca 35$ for en stund siden men finner ikke flere som selger det. Må være den eksakt den modellen også.
http://www.ebay.ie/itm/391427783092

Mulig den finnes på kinesiske sider lignende ebay..
Hvorfor må det være eksakt den modellen?
Vil ikke en TP-Link med WAN gjøre samme nytten?
Eller en hvilken som helst 3G/4G router som støtter WAN?
Sitat av SpecialWeirdo10 Vis innlegg
Hvorfor må det være eksakt den modellen?
Vil ikke en TP-Link med WAN gjøre samme nytten?
Eller en hvilken som helst 3G/4G router som støtter WAN?
Vis hele sitatet...
Har hørt mye godt om den så vil ha eksakt den modellen-vet att det finnes andre såklart men nå er det den jeg leter etter.
Tenkte først at det er mine google skills som er dårlige som var årsaken at jeg ikke finner flere av den, men den virker helt borte vekk fra bruktmarkedet.
Sitat av hollow Vis innlegg
Har hørt mye godt om den så vil ha eksakt den modellen-vet att det finnes andre såklart men nå er det den jeg leter etter.
Tenkte først at det er mine google skills som er dårlige som var årsaken at jeg ikke finner flere av den, men den virker helt borte vekk fra bruktmarkedet.
Vis hele sitatet...
Tror nok ikke du kan skylde allt på dine Google skills her nei
Kan ikke finne spor etter den i nyere tid, bare en solgt på eBay siden januar 2014