Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4869
Herregud da, mann!
Dexxter's Avatar
22 0
Ayo!

Jeg er, og har alltid vært, stor fan av kroppskunst og tatovering.
Er nå 19 år, og tenker det er på tide å få gjort noe med min kropp.
Det vil si jeg skal starte på min første, og har en idè men har ikke noen ferdigheter inni meg for å tegne.

Det jeg trenger er: et reinhode (ikke en hodeskalle, men et levende reinsdyr liksom) med gevir og alt, og tenkte å finne en kul måte å få skrevet inn "9024" med gevirene!
Noen som kan hjelpe meg?

Vet at mange er sånn "ÅH! TATOVERING _MÅ_ BETY NOE SÅ HVIS DET IKKE BETYR NOE GIDDER JEG IKKE HJELPE DEG", så da kan jeg forklare:
Er født og oppvokst i Tromsø, og der er det masse reinsdyr som går rundt konstant.
Postkoden hos mamma, huset jeg vokste opp i, har 9024.
Tenkte det hadde vært kult siden jeg har flyttet til Oslo og vil vise fram litt Nord Norsk stolthet!
Sist endret av Dexxter; 21. mars 2015 kl. 15:55.
Du kan jo gå til en tatoveringssjappe å fortelle dem hva du ønsker og så vil de hjelpe deg med å tegne
At der er masse reinsdyr som går rundt konstant i Tromsø er vell egentlig helt feil da.
Så lenge du nå er bosatt i Oslo er det utallige tatoo shapper å velge mellom. Jeg har dessverre ikke peil på hvem av alle de mange stedene som har flinkest tegnere, men det er jo bare til å søke frem. Legg frem dine tanker og ideer og dem vil da lage skisser ut av hva du har forklart. Gjerne dra flere steder for å se hvem som <treffer> best.

Når skissene er utført, er det mye enklere å redigere for å få ønsket resultat. Anbefaler deg og bruke god tid på ditt endelige valg, da det henger på deg resten av livet