Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 3955
Hallo hallo godtfolk. Har alltid brukt sånne billig-tusjer ala Biltema og clas ohlson, 20 stk for ... 50 spenn eller noe sånn. Men fikk prøvd litt Touch Twins hos en kompiss og fikk en mind-blow. Det var ett helt nytt nivå, og æ så lyset.

Så nå har jeg lyst til å "erstatte" billig-skrapet med noen skikkelig markers til papir grafitti. Noe som blender greit, men som ikke ødelegger papiret.

Twin touch er på førsteplass, men ser for meg at det er noe som er litt billigere med så og si samme kvalitet, da æ har en misstanke om at det er designe til markersen som gjør prisen så skyhøy.

Så... hvilke kvalitet-markers bruker dere? Evt. quicktip til hvor jeg bør bestille/kjøpe.

EDIT: Det er farger jeg leter etter. Svarte markers har jeg for mye av i alle størrelser og fasonger.
Sist endret av Holtepus; 26. september 2014 kl. 17:34.
Sharpies er ett must, ellers har On The Run mye lignende markers kvalitetsmessig, usikker på om det blir billigere though. Tror også det finnes "knock-offs" med helt likt design som twin touch til en hyggeligere pris, sjekk ebay. Søk på twin markers feks.