Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1944
Heisann!

Fikk kjøpt helt ren amfetamin hos min trofaste dealer idag. Det eneste jeg lurer på er om effekten er sterkere eller virker fortere om jeg bruker ett nesebor for å sniffe med, eller om jeg burde ta halve stripen med høyre og resten med venstre nesebor(?)

Var en kompis av meg som sa at jeg burde bare bruke ett nesebor

Jeg har alltid delt stripen i to for å fordele de på neseborene.. Føler liksom ikke at nesten blir så fort tett i ene siden da, hehe.

Denne rene amfetaminen som jeg kjøper av dealeren min gir deg liten kjangs for nedtur!
Ja, det er lurere å bruke 2 nesebord da det kommer til effekt om du skal sniffe mye, siden ellers vil nesegangene bli helt dekket, og amfetaminen går rett igjennom og ned i halsen, slikt at du svelger det.
narsissist-nihilist
Har du helt ren amefamin, burde ikke antall nesebor være en problemstilling. En stripe på str. med en kvart fyrstikk burde være mer enn nok. Eller kanskje den ikke er helt ren?
Ballerusk
Beis's Avatar
Av ren nysgjerrighet, hvordan vet du at den er ren? Har du testet den?
Trådstarter
17 4
Fordi dealeren min er en veldig god kompis og sier fra når det er ordentlige varer ute for salg. Jeg tar en stripe på lengde av en fyrstikk å blir tent som bare det! Har fått fra dealeren før og jeg vet det er rent når han sier det. For å si det sånn, dette er noe du holder deg våken på!
Sitat av iKognito Vis innlegg
Fordi dealeren min er en veldig god kompis og sier fra når det er ordentlige varer ute for salg. Jeg tar en stripe på lengde av en fyrstikk å blir tent som bare det! Har fått fra dealeren før og jeg vet det er rent når han sier det. For å si det sånn, dette er noe du holder deg våken på!
Vis hele sitatet...
Tviler ikke på at det er gode varer,men jeg kan garantere deg at den ikke er helt rein.
Trådstarter
17 4
Det vell ikke 100% rent. Men han sa at det var varer som var vanskelig å få tak i så rene at det nesten er helt rent. Jeg trenger faktisk bare en stripe med lengde av en fyrstikk og du holder deg tent i 5-6 timer uten at selve "kicket" stagnerer for mye! Er veldig fornøyd med denne.

Men uansett hvor små stripene er så liker jeg uansett å fordele de i begge neseborene
Sitat av iKognito Vis innlegg
Det vell ikke 100% rent. Men han sa at det var varer som var vanskelig å få tak i så rene at det nesten er helt rent. Jeg trenger faktisk bare en stripe med lengde av en fyrstikk og du holder deg tent i 5-6 timer uten at selve "kicket" stagnerer for mye! Er veldig fornøyd med denne.

Men uansett hvor små stripene er så liker jeg uansett å fordele de i begge neseborene
Vis hele sitatet...
Den er nok langt fra ren siden du klarer å snorte den med nesa...