Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5838
Nå har det seg slik at jeg holder på å flytte, og i det nye huset har jeg en kjedelig lysegrå-malt murvegg.
Derfor lurer jeg på om det er en flink grafitti-kunstner som kunne tenke seg å sprite opp veggen litt. Motivet kan du velge selv så lenge du ikke skriver "FUCK YOU" med en tusj midt på veggen

Jeg bor ganske sentralt i Porsgrunn, nærmere bestemt Grønli, for de som vet hvor det er.

Det er i utgangspunktet ikke snakk om betaling, da jeg for tiden er en fattiglus, men jeg kan sikkert hjelpe til med litt maling/spray.

Kommenter eller PM hvis du er interessert
Sist endret av jorwax; 13. april 2014 kl. 17:03. Grunn: Finpuss
Oppdater gjerne dersom det blir noe av planen - kunne tenkt meg noe slikt selv!
Jorwax, jeg syns leilighet min hadde blitt så fin om vinduene ble pusset. Kan du komme å fikse det? I utgangspunktet ikke snakk om betaling, da jeg for tiden er en fattiglus, men kan sikker hjelpe til med litt vaskemidler og kluter
Søkende
Trådstarter
Noen synes faktisk det er gøy å male grafitti. Dessuten kan man ikke gjøre det hvor som helst så jeg tilbyr ett sted hvor man kan få utløp for talentet sitt uten å ødelegge for andre
Selvfølgelig, jeg ser den, men likevel...det tar faktisk ganske lang tid å male en vegg. Kanskje du har noe annet å tilby i betaling? Kokker syns ofte det er gøy å lage mat, men de stiller ikke på døra til vilt fremmede og disker opp av den grunn. Ikke ha for høye forhåpninger om å få inn noen med skikkelig ferdigheter hvertfalll. Men lykke til. Ideen er god og det kan helt sikkkert bli kult
Godammit... må prøve å restarte http://finnvegg.no prosjektet mitt til sommeren.

Er ganske relevant: Trenger konstruktiv kritikk: FinnVegg.no

Mekker en ny tråd om et par måneder.
Søkende
Trådstarter
Vet ikke hvor mye konstruktiv kritikk jeg kan komme med her, men kan i allefall si at en slik nettside er genialt!