Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2481
Fikk beskjed om at jeg måtte legge inn displayCategory.php på nytt i mitt galleri, etter att domeneshop.no hadde fjernet den. Men når jeg har lastet fix fila får jeg følgende feilmelding når jeg prøver å gå inn i kategoriene i galleriet:

Kode

Parse error: parse error in /home/petronas/www/holten-motorsport/html/modules/My_eGallery/public/displayCategory.php on line 462 

Fatal error: Call to undefined function: showgall() in /home/petronas/www/holten-motorsport/html/modules/My_eGallery/index.php on line 254

På linje 462 i displayCategory.php står det ingenting... Men det slutter slik:

Kode

      $output->Text($page -> MxWrite('out')); 
      return $output->GetOutput(); 
/*   } // Permission 
   else { 
      $output->Redirect(pnModURL($ModName, 'user', '')); 
      return $output->GetOutput(); 
   } 
   */


Og rundt 254 i index.php står dette:

Kode

        case "showgall": 
                 include("$basepath/public/displayCategory.php"); 
                showgall($gid, $offset, $orderby); 
                break;


Fix fila er forøvrig lastet ned her:
http://prdownloads.sourceforge.net/l...y.php?download

(Bruker phpNuke)



Forslag?
ingen som har peil på hvordan jeg kan ordne det?
Den der klarer jeg faktisk ikke å finne noen feil på.

Men nå er det jo en nokså enkel Parse error. Let og du finner, jeg tror ikke det er på de linjene
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er grønn på PHP, så hvor mener du jeg skal lete?
Tell antall forekomster av { og }, hvis de ikke er likt, kan det hende at dette er problemet. Hvis ikke det fungerer så fint, se etter strenger som mangler semikolon.

Dette er rett og slett bugtesting, og hvis du er grønn på PHP, er det ikke så lett å fikse dette heller, les litt om PHP du, så skal du nok se du finner ut av det.

Informasjon om php: www.php.net