Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 824
Heissan. Håper noen er sjappe og komme med svar nå. Hehe.

https://www.tek.no/artikler/test-son...ablet-z/132824

Jeg vurderer og kjøpe dette nettbrettet for under tusenlappen. Det er helt og fint, men jeg har lite greie på nettbrett.

Hvordan er dette brettet kontra nye som er billige, tenker på innmat.
Er igrunnen surfing,lesing og video det vil bli brukt til. Men vil ha ett som kan brukes til det meste.

Er det noen ulemper med dette brettet jeg bør være klar over?
Pris mener dere er grei?
Mener at kjøp av noe android nettbrett er å kaste bort penger uansett pris. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller gått for iPad 2017. Mye dyrere, men mye mer verdt det. Har hatt både nettbrett fra samsung og apple, og det er klasseforskjell. Når det kommer til mobiler er situasjonen en helt annen.

Kort sagt: Ulempen er android på nettbrett.
Overlever nok med android inn til videre. Men dette nettbrettet kom ut for noen år siden. Så, lurer på om det egentlig er litt for gammel innmat i det. Eller holder dem seg MYE bedre enn pc hardware?
Har brukt nettbrett med android tidligere, hvofor er det så mye verre en tlf?

Kan legge til at jeg vurderer bare nettbrett nå pga jeg får det billig. Og er lei av og bruke telefonen til surfing osv.
Sist endret av sneipen; 16. desember 2017 kl. 19:30.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Jeg kjøpte et Asus nettbrett i 2012 for rundt 4000. Det fungerer fortsatt fint til nettbrowsing og apper som netflix og youtube. Tyngre applikasjoner sliter den med. Vil kanskje tro det er noe av det samme med dette?

Om batteriet fortsatt fungerer fint, syns ikke jeg det er et dårlig kjøp.
Hvis du i tillegg får med kvitteringen så er den sikkert verdt prisen og da har du litt reklamasjonsrett også
Da er jeg eier av nettbrett. Tror den vil fungere helt fint til mitt bruk. Takk for innspill folkenz.