Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1321
Sjanger er vel house / trance.

http://mypad.im/tcm/Lifebeat.mp3 MP3 (Extended Mix)

fun fact: den er basert på hjerterytmen jeg hadde i øyeblikket jeg begynte å lage den. Inneholder min egen stemme og meg som spiller gitar.. hope you like it, it's nothing too serious
Edit : Fucka pc. Interessant tanke, men ikke helt min musikksmak
Sist endret av Mongotryne; 7. februar 2011 kl. 18:29.
Dette var seriøst awesome. Denne er dagens repeat materiale! Jeg vet ellers ingenting om musikklaging og whatnot, så noe konstruktivt kan jeg ikke komme med, men jeg digget sangen. ^^
var ikke så ille. eneste du mangler er en...hva skal jeg si...hovedgreie som feks. et gitar riff og noe vokal. noe som gjør låten din spesiell og gjennkjennbar. thumbs up!
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Dette var seriøst awesome. Denne er dagens repeat materiale! Jeg vet ellers ingenting om musikklaging og whatnot, så noe konstruktivt kan jeg ikke komme med, men jeg digget sangen. ^^
Vis hele sitatet...
Tusen takk for rå tilbakemelding! Cheers.
Fet hjerterytme du har loath! B)
Sitat av Mattiti Vis innlegg
var ikke så ille. eneste du mangler er en...hva skal jeg si...hovedgreie som feks. et gitar riff og noe vokal. noe som gjør låten din spesiell og gjennkjennbar. thumbs up!
Vis hele sitatet...
Hehe, motif kalles det. Og jeg vet, hvilket er hvorfor dette er en eksperimentell-greie og ikke noe jeg tenker å sende rundt til plateselskaper, for å si det slik!
Pleier ikke å høre på slik musikk, men dette var rett og slett fantastisk! Rytmen og melodiene var fantastiske! For meg er ingen vokal et stort pluss, for techno begynner å gå tom for ideer når det gjelder tekster

Når kommer du på Spotify?
Selv jeg som avstår fra "slik" musikk, synes dette var bra!
Stå på!
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sangen var helt kongo! Har ikke noen kritikk å gi, elsket hvert eneste sekund. Dagens favorittsang de luxe!
Elsker den myke og dype bassen!

Hvilket program brukte du?
Sist endret av duzzyd; 7. februar 2011 kl. 18:50.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Oi, her var det overveldende tilbakemeldinger! Tusen takk!!

duzzyd: jeg har brukt Ableton Live og en Moog Little Phatty - ingen over, ingen ved siden.

Sitat av Ginnungagap Vis innlegg
[...] Når kommer du på Spotify?
Vis hele sitatet...
Forhåpentligvis om ikke så altfor lenge, når jeg får produsert ferdig noe av den mer seriøse arten! Ellers takk skal du ha for fin tilbakemelding!
Skulle likt å høre noe av det mer seriøse som du sier
Dette var mer lolsome enn loathsome, men du påpekte jo det i åpningspost Riktig fet trance/90 bass der et sted, bortsett fra det, lol
var litt creepy å høre på da jeg fikk en rar følelse i brystet når jeg hørte på den, men bra laget til det formålet den er ment til
Sist endret av take'a'hit!; 19. februar 2011 kl. 13:04.