Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1171
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Da begynner min gammle iPhone 3Gs og ta kvelden, og da er det vell på tide å kjøpe seg ny. Og jeg tenkte jeg skulle spørre meg litt rundt først.

Jeg var jo fornøyd så lenge det varte med iPhone, men jeg ser liksom etter noe mer.

Jeg tenkte å legge i en 4-6000 kroner denne gangen på kjøp av ny telefon.

Jeg leter etter en mobil som man kan leke seg med... LENGE....
Har jo såklart mine ønsker:
* Raskt OS
* Stort utvalg av applikasjoner
* Deilig design
* muligheter på muligheter...

Har dere noen anbefalinger?

Har sett meg litt rundt på HTC Desire Z? noen som har noe erfaring med den?

Mvh
CodeBarbarian
Galaxy S?
Desire HD?
iPhone 4?


Jeg hadde selv planer om å skaffe meg HTC Desire Z, men etter jeg leste denne testen, så falt jeg heller for HTC Desire HD.
Har selv HTC Desire HD. Kan anbefale deg den på det sterkeste.

-Android 2.2 (får snart 2.3)
-"Deilig design"
-Muligheter på muligheter.

Har også hørt litt av hvert om DesireZ også. Skyvemekanismen er visstnok ganske "løs", og føles litt "billig".

Lykke til med ny mobil
har sjøl iphone 4 og desire hd
er du avhengi av batterilevetid så går du for iphone4

bruker iphone som jobe telefon og denne blir da brukt mer enn desire hd`n min, men fortsatt så må hd`n på lading en dag før iphone. Dette selvom jeg har skrudd av alt som heter batterislukende ting på hd`n mens iphonen har wifi stående på hele tiden.

hd`n har jo ufattelig mye mer frihet mtp hva du får lov og gjøre men liker faktisk enkelheten som iphone har og tilby
Sikkerhet/Utvikling
CodeBarbarian's Avatar
Trådstarter
Men da ble spørsmålene mine besvart! Da blir det ihvertfall HTC DESIRE HD
Takker for svar
Galaxy S
Desire HD
LG Optimus X2
Galaxy S2
iPhone 4
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Vent på iPhone 5.
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Vent på iPhone 5.
Vis hele sitatet...
Det gjør jeg.



Så jeg kan kaste den i gulvet så hardt jeg bare klarer!
LoL
Why?

EDIT: Nvm, orker ikke den diskusjonen nå x]
Sist endret av I ChiiSSii I x; 20. januar 2011 kl. 18:18.
vent på LG optimus 2x

http://www.youtube.com/watch?v=v6OXqKzZ7pY
Sist endret av SRB; 20. januar 2011 kl. 18:30.
Sitat av Srbija Vis innlegg
Vis hele sitatet...
dæven angry birds så bra ut på tvn :P
Du kan jo like gjerne vente på iphone 6 eller 7, de er nok rett rundt hjørnet de også

Jeg ville anbefalt å vente litt, det er mye drøye telefoner som er på vei nå. Oppfølgeren til Galaxy S blir ganske drøy, dobbelkjerne og bla. 1080p-video-opptak. HTC har nok noe skjult i ermet også vil jeg anta. Har selv Desire HD, men den manglet litt ekstra trøkk i specsa for å være en toppmodell over lengre tid. Mer minne, bedre kamera, Super-AMOLED med høyere oppløsning, bedre høyttalere og ikke minst 2.3 er noe som hadde vært mer passende.