Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 819
To låter fra den kommende plata vår er lagt ut på youtube, og som tittelen sier håper vi på litt respons på disse.
Sjangeren er metall. Det kommer link til låt nr to i slutten av denne


http://www.youtube.com/watch?v=KY6JV-OzPiQ;hd=1&amp
Crew lofotLAN 2012
PureRushh's Avatar
Death in Small Doses hva kanon, elska starten av sangen å gitaren! Trommene og !
er dere på spotify? :P
Sist endret av PureRushh; 18. desember 2010 kl. 20:02.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Sitat av PureRushh Vis innlegg
Death in Small Doses hva kanon, elska starten av sangen å gitaren! Trommene og !
er dere på spotify? :P
Vis hele sitatet...
Nice!

I første omgang vil vi bare være tilgjengelig gjennom iTunes og cdBaby.. Havner brått ut på spotify osv etter hvert
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nice! Keep it going!
Likte det veldig godt! Det er ikke revolusjonerende på noen som helst måte, men synes dere traff godt med sound og vokal. Litt som en blanding av Megadeth og annen god trash!

Synes dere kanskje burde ha tatt dere litt mere tid til soloene. Selve oppbyggingen er god nok, men tonene fenger ikke helt hos meg ihvertfall.
Veldig kult. - Men synes vokalen mangler noe. Kanskje den burde være litt ..hardere om du skjønner hva jeg mener?

(Sangen går forresten på repeat hos meg nå )
Sist endret av Zaek; 15. januar 2011 kl. 14:04.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Selv om det ikke er helt min type metal har jeg ingenting å utsette på det. Svært godt gjennomført. Stå på!
Mye tøff riffing. Spesielt i Death In Small Doses.
Men Zaek i at det hadde kledd en langt råere vokal.
Skulle detta blitt en gjenganger på spillelista mi måtte dere også sluppet dere litt mer løs og gassa på litt til tider. Det hele blir tidvis litt for mye Metallica for min smak.
Men så absolutt godt gjennomført. Har ingen tvil om at dere kommer til å komme dere framover med dette hvis dere står på og utnytter de sjangsene dere får.
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Setter pris på deres ærlighet, og at det kommer såppas respons på forskjellige ting. Glad det ikke bare er noen få ting som utmerker seg
▼ ... noen uker senere ... ▼
OtBoD's Avatar
Trådstarter
Fikk spørsmål over her om vi er på Spotify, og dit har vi nå kommet! Sjekk det ut!

Tonic breed - Spotify
Veldig godt valg. Ikke det jeg pleier å høre på, men jeg likte det.
hvis dere liker MetalCore, syns jeg dere burde prøve As I Lay Dying eller det siste albumet til Bring Me The Horizon
Bra sound, tøffe riff, men trommen var ikke noe å skryte av.