Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 894
Hei, beklager hvis dette er feil tråd, vær så snill og slett den i stede for å slette den.

Det har seg sånn at jeg og noen venner har bestemt oss får å begynne og lage litt beats og prøve og skrive noe rim og til slutt rappe!
Så det jeg lurer på om det er noen her inne som har erfaringer med programmet Fl Studio? I mine øyne er det veldig avansert, jeg får jo selvfølgelig til og lage litt, men blir ikke godt nok fornøyd med resultatene! Har prøvd og søkt litt på youtube osv, men er litt vanskelig.
Har også prøvd og fått mikrofonen "inn" i programmet, men får heller ikke dette til, håper noen kan hjelpe
Det er sinnsykt bra rett og slett. Ja, det er avansert å sette seg inn i, men det er bare å øve.

Det er ikke ett program du lærer deg på ett par uker for å si det slik.
få mic'n inn i programmet er mulig, veit broren min spiller inn gitar rett i det programmet.
Last ned lyd pakker, du får sjeldent goe beats med lydene som kommer med FL studio fra før av hvis du ikke har peiling på hvordan du kan tweake dem. Bruk "Audacity" for å ta opp rappene derres og gjør dem om til MP3, så legger du dem oppi mappa hvor alle FL lydene ligger, så kan du bruke vocalene i sangen derres.

Audacity er gratis, noen lydpakker derimot koster penger. Anbefaller å finne en på TPB eller Torrentz
Sist endret av Juicekongen; 17. februar 2011 kl. 16:51.
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
få mic'n inn i programmet er mulig, veit broren min spiller inn gitar rett i det programmet.
Vis hele sitatet...
Jeg veit det er mulig, men skulle hatt hjelp til og utført det
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:08.
usertitle import
bleh's Avatar
Velkommen til forumet, og i fremtiden prøv www.google.com før du spør her. Takkskalduha.

http://www.google.no/search?sourceid...record+in+fl+9
Jeg har brukt 4 fuckings år på å lære meg FL Studio helt... det sies og være det de kaller "noob" music producing softwar'en, men det er temmelig vanskelig...

Eller vil jeg anbefale å bruke tutorials fra youtube :P last ned mange instrument packs og sample fra f.eks gamle klassiske sanger osv :P