Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3512
Ok så jeg skal reise til göteborg i morgen for og spise på kfc, jeg har bare smakt det en gang og det var dagsgammelt fra en flyplass i polen og det var ganske skuffene så for ikke og bli skuffet så lurte jeg på hva jeg burde kjøpe?
Jeg er blodfan av originalbøtta med kylling.
Jeg syns bøtte med bare lår og vinger er best. Brystbitene blir litt for tørre for meg.

Burgerne er også veldig gode.
Hver gang jeg er i Amsterdam MÅ jeg ha meg en bøtte "hot wings" med bbq dip.
Har aldri spist noe annet der, men disse er nesten verdt turen alene.
Jeg er glad i den bøtta med to av hver for to personer, også chill med tanke på at du får smakt det meste! Synes KFC er digg etter jeg har røyka elns, men hadde aldri dratt et sted bare for å spise det.
Synes det smaker helt forjævlig jeg. Spiste det for første (og mest sannsynelig siste) gang i Douglas på Isle of Man. Smaker det likt alle steder?

Alle kompisene mine som har smakt i andre land var forøvring også helt enig med meg, med unntak av en kompis som har bodd i USA en del år.
Du reiser til Gøteborg kun for å spise på KFC? Den er jo ikke unik den KFC maten, og du kan lage deg ennå bedre og mer smaksfulle kyllingretter hjemme langt billigere en det denne turen vil koste deg. Ditt valg det naturligvis. Greit å vite at KFC en helt ok fastfood da.

I noen land har de en temmelig bra kylling wrap. Noen plasser har de en mix meny som gir deg kyllinglår, vinger og strips. Burgerne er også gode. Den bøtta er vel strengt bare mix meny XXL for to?
Jeg gjør det fordi jeg har «drømt» om det siden jeg var liten og jeg har altid elsket kylling men jeg skall andre ting en og spise på kfc når jeg først er der ^
Hot wings er 10/10 og burgeren er noe av det værste jeg har smakt. Varierer fra sted til sted og land til land. Synes poland & thailand var amazing mens tyskland/london var helt søppel

Brystene er tamme. Beste du kan gjøre er egentlig og lage det hjemme med en jernpanne, kjøp en hel kylling til 60 spenn, del den opp i 10 biter, mariner den i krydder,mel og egg - også oppi panna. Ketchup/bbq saus vedsidnav, kjempegodt. Enda bedre hvis du friterer litt pommes også.
Sitat av Makkapakka20 Vis innlegg
Ok så jeg skal reise til göteborg i morgen for og spise på kfc, jeg har bare smakt det en gang og det var dagsgammelt fra en flyplass i polen og det var ganske skuffene så for ikke og bli skuffet så lurte jeg på hva jeg burde kjøpe?
Vis hele sitatet...
Til informasjon så har jeg sett denne tråden bli postet rundt på twitter som et meme, hehe.

Håper det smaker!
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Til informasjon så har jeg sett denne tråden bli postet rundt på twitter som et meme, hehe.

Håper det smaker!
Vis hele sitatet...
kan du linke?
Well, i love the memes��
Sitat av Makkapakka20 Vis innlegg
Jeg gjør det fordi jeg har «drømt» om det siden jeg var liten og jeg har altid elsket kylling men jeg skall andre ting en og spise på kfc når jeg først er der ^
Vis hele sitatet...
Hehe, «drømt om det siden du var liten». Jeg kunne forstått det om du hadde drømt om en av de fineste resturantene i Michelin guiden, men dette er fastfood-kjede som serverer noe av den minst «rene» søppel-maten.

Du kan like så greit drømme om å spise på Burger King, Mc Donalds, MAX e.l. samme skiten som serveres.
Jeg synes det er bra du ikke setter lista så høyt, men strekker deg langt for å gjennomføre det. Det er så jævlig spesielt. Hvis du vil gjøre det så synes jeg faen meg du skal. Kanskje du kan sjekke ut om det er noe annet i nærheten som er verdt å se på? Ellers så synes jeg tanken på at du vagger ut av KFC og tar første flyet hjem er ganske underholdende. You do you man
Sitat av Sergantpepper Vis innlegg
Hot wings er 10/10 og burgeren er noe av det værste jeg har smakt. Varierer fra sted til sted og land til land. Synes poland & thailand var amazing mens tyskland/london var helt søppel

Brystene er tamme. Beste du kan gjøre er egentlig og lage det hjemme med en jernpanne, kjøp en hel kylling til 60 spenn, del den opp i 10 biter, mariner den i krydder,mel og egg - også oppi panna. Ketchup/bbq saus vedsidnav, kjempegodt. Enda bedre hvis du friterer litt pommes også.
Vis hele sitatet...
blir ikke det samme
Sitat av sinkpad Vis innlegg
Jeg synes det er bra du ikke setter lista så høyt, men strekker deg langt for å gjennomføre det. Det er så jævlig spesielt. Hvis du vil gjøre det så synes jeg faen meg du skal. Kanskje du kan sjekke ut om det er noe annet i nærheten som er verdt å se på? Ellers så synes jeg tanken på at du vagger ut av KFC og tar første flyet hjem er ganske underholdende. You do you man
Vis hele sitatet...
Altså jeg dro på julemarked i liseberg i tilleg så jeg skulle bli sulten nok til og kjøpe mer før jeg dro og det var vell verdt det 😉
Hvilken meny ble det, og var du fornøyd?
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Hvilken meny ble det, og var du fornøyd?
Vis hele sitatet...
Ble 2 burgere og en mix bucket, jævlig firnøyd det traff høyeste forventning
Sitat av 0xFF Vis innlegg
Du kan like så greit drømme om å spise på Burger King, Mc Donalds, MAX e.l. samme skiten som serveres.
Vis hele sitatet...
Nja, nå er de vel kjent for to ganske forskjellige retter. Det er også mye vanskerligere å drømme om noen av de du nevner, siden de er lett tilgjengelig i Norge. Det er nok store deler av grunenn til at OP har drømt om de..
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
KFC er ikke vits uten gravyen du dypper vingene i bare så det er sagt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nå har trådstarter kjøpt måltidet sitt og er fornøyd men jeg føler for å poengtere at KFC ikke er det samme på alle utsalgsstedene. Hittil verste opplevelse: KFC Amsterdam (ved leidseplein tror jeg), skorpen var bløt og myk, kyllingen var omtrent tørr. Den beste opplevelsen jeg har hatt var Nord i India, et sted som het Chandigahr.
Alt var hakket mer sterkt enn noe annet sted jeg har spist KFC. Omsetningen var såpass at man alltid fikk ganske fersk kylling hele tiden. Og de hadde mange flere variasjoner av alt, ekstra spicy chicken popcorn etc..

De har roet ned utvalget endel siden jeg var der men fremdeles annerledes enn originalmenyen.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Nå har trådstarter kjøpt måltidet sitt og er fornøyd men jeg føler for å poengtere at KFC ikke er det samme på alle utsalgsstedene. Hittil verste opplevelse: KFC Amsterdam (ved leidseplein tror jeg), skorpen var bløt og myk, kyllingen var omtrent tørr. Den beste opplevelsen jeg har hatt var Nord i India, et sted som het Chandigahr.
Alt var hakket mer sterkt enn noe annet sted jeg har spist KFC. Omsetningen var såpass at man alltid fikk ganske fersk kylling hele tiden. Og de hadde mange flere variasjoner av alt, ekstra spicy chicken popcorn etc..

De har roet ned utvalget endel siden jeg var der men fremdeles annerledes enn originalmenyen.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig med deg der.
Beste for min del er i Lisboa, Portugal.
Verste for min del er i Manila, Filippinene

Min egen personlige menig
Det beste med disse kjedene er at til en viss grad så vet man eksakt hva man får, uansett om man velger Kfc, BK, McD el TGI Friday etc. Spesielt kjekt er det jo når man har vært lenge på reise og kanskje savner litt skrapmat. Kfc er vel ikke hverken bedre eller verre enn de andre kjedene. Men skal man først spise på KFC så er jo potetmos og den gravy sausen obligatorisk, og gjerne en maiskolbe får å få på plass ennå litt mer karbs sammen med fettet