Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 994
Ver gang jeg går inn på steam så kommer det opp en melding som sier dette: Unnable to connect to steam network. Offline mode is unavailable becouse the "Exit and logout"option was used when you last exited Steam.
You will not be able to use steam until you can connect to the steam network again!

F**n asså, hater steam...
Non som vet hva jeg skal gjøre?

Takk på forhånd!
Steam klarer ikke å koble til master serveren sin, kanskje den er nede? reinstaller steam? vent en dag eller to? kanskje valve driver med et eller annet?
Samma som en kompis av meg fikk det der.. Han måtte reinstalle for at det skulle funke..
Trådstarter
36 0
omg, eg har reinstallert 3 ganger!
Jeg har hørt fra flere cs-horer at steam er nede, prøv å vente.
Steam er nede. Kommer fortløpende informasjon på kanalen #steam@Quakenet
Steam er ikke nede..bare mange som laster ned nyeste update..hadde samme problem igår, men idag virket det helt fint.
får ikke oppdatert skitn. har ventet 4 dager ellerno
Er det ikke litt rart at for å kunne spille steambaserte spill MÅ du være koblet til nettet?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
synd for deg.