Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 302826
har tengt til å kjøpe Ecstasy for første gang om noen dager.

fasnt en vendor på deep web med 99% positive tilbakemeldinger.

han har sendt flere tusen pakker og er en av de store.

han holder til i tyskland.

han sier at 98% av pakkene kommer fram til norge.

burde jeg kjøpe bare 250 piller som planlagt. eller kan jeg like så godt kjøre på med flere når jeg først er i gang?

er risken for å bli tatt så mye større hvis jeg si kjøper 400 piller?
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Kjøp innenlands, du. Jeg hadde kjøpt en del om jeg først var i gang.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Kjøp innenlands, du. Jeg hadde kjøpt en del om jeg først var i gang.
Vis hele sitatet...
lett å kjøpe innlands når det er 2 ting som selger. hasj og xanax. finner ingen marketplaces med norske folk som selger til god pris
Hvis han sier at 98% av pakkene han sender kommer fram, så er det veldig bra statistikk. Ta han for god fisk og kjør på!
Du finner selvfølgelig norske vendors som selger XTC innenlands. Tror du virkelig på at 98% kommer forbi tollen? Du bør gjøre bedre research.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg ville først hatt prøvd en mindre mengde for å se om at alt han sier stemmer og at vedkommende faktisk er legit og kvaliteten på pillene er bra, hvis alt gikk som planlagt så ville jeg da kjøpt en stor mengde.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, kjør på. Da får tollerne og politiet noe å rette blikket mot, så kan vi andre kose oss i fred.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjapt spørsmål: Hvorfor piller og ikke krystall? Har alltid hørt at piller gjerne er presset med annet i tillegg. Er det noen fordel ved det?
Sitat av Brillert Vis innlegg
lett å kjøpe innlands når det er 2 ting som selger. hasj og xanax. finner ingen marketplaces med norske folk som selger til god pris
Vis hele sitatet...
Gjør det vel...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjapt spørsmål: Hvorfor piller og ikke krystall? Har alltid hørt at piller gjerne er presset med annet i tillegg. Er det noen fordel ved det?
Vis hele sitatet...
Det er bindestoffer i piller ja, men seriøse selgere kan selge piller med kun MDMA som virkestoff. Kjøper man dette fra litt mer shady folk derimot..
Sitat av frukoman Vis innlegg
Du finner selvfølgelig norske vendors som selger XTC innenlands. Tror du virkelig på at 98% kommer forbi tollen? Du bør gjøre bedre research.
Vis hele sitatet...
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis han sier at 98% av pakkene han sender kommer fram, så er det veldig bra statistikk. Ta han for god fisk og kjør på!
Vis hele sitatet...
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Det er bindestoffer i piller ja, men seriøse selgere kan selge piller med kun MDMA som virkestoff. Kjøper man dette fra litt mer shady folk derimot..
Vis hele sitatet...
jeg er inne på det mest brukte marketplacet på tor, finner bare møkka selgere fra norge. kan ikke trenke meg at det er flere norke folk på de mindre brukte sidene.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Brillert Vis innlegg
jeg er inne på det mest brukte marketplacet på tor, finner bare møkka selgere fra norge. kan ikke trenke meg at det er flere norke folk på de mindre brukte sidene.
Vis hele sitatet...
Bruk DNM så finner du ordentlige selgere.
Det er der de fleste er samlet.
Kjøp heller krystaller, så vet du at det er ren vare man får, og at man kan dosere riktig og nøyaktig.