Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 430
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For et par helger siden ble vi stoppet av onkel blå, og jeg ble ransaket da mine pupiller ikke reagerte på lommelykten til politiet (hadde ikke tatt noe, bare drukker noen glass vin). Da finner politiet en boks ritalin,(jeg sa til politiet at det lå ritalin i baggen da jeg skjønte de ville ransake baggen min) dette var for meg og et par kompiser. Så er snakk om typ 10-15 kapsler med 30mg.
Sladret ikke på kompisene mine, og jeg tilstod alt på stedet og hadde et avhør med politiet i politibilen i 3 min før vi ble sendt videre.

Dette er første gang jeg har vært i kontakt med politiet. De fant også ut at jeg øvelseskjører da dette lå i passet mitt som jeg hadde med meg for legitimasjon, så jeg nevnte at jeg holdt på å kjøre opp (veldig dumt av meg).

Men kan dette bety at jeg kan få utsettelse?
Norsk politi liker å bruke førerkortet som et våpen , du kan sikkert få utsettelse hvis de vil det. Dersom du skulle få forelegg godtar du den ikke og da blir det eventuelt en rettsak men det kan å bli henlagt.

Og forresten , dra ned til politi kontoret og dra inn forklaringen din. Du var full og hadde ikke kjennskap til hva du ble spurt om osv.
Sist endret av Maxinbror; 6. mars 2019 kl. 13:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.