Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1608
Jeg lurer litt på det med proxy..
Jeg vil ha en proxy som kan skjuule IP'en min, og hindre at jeg blir hacket, og at onkelblå kan se logg og alt slik.. noen som vet om bra og GRATIS proxy?
helst lett og bruke og funker til google Chrome.

blir veldig glad for detaljrike svar!
Skaff deg en VPN, jeg betaler 35kr i månden. Har en svensk IP som jeg bruker på skolen, merker ikke at det går noe tregt.
Om du ikke vil bli tatt av "onkelblå" så bør du legge ut noen kroner for noe som faktisk bruker.
TOR Browser, funker fjell. Men litt treigt til tider, ettersom det er stort bruk av det.

EDIT; Ikke engang CIA, NASA, FBI etc tar deg med dette på.
Sist endret av Tavish; 21. september 2012 kl. 18:57.
Hvorfor skulle NASA ta deg?
Sitat av Tavish Vis innlegg
TOR Browser, funker fjell. Men litt treigt til tider, ettersom det er stort bruk av det.

EDIT; Ikke engang CIA, NASA, FBI etc tar deg med dette på.
Vis hele sitatet...

Har du noen linker til den eller ? er den gratis ? og lett å bruke eller ?
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av BollaBong Vis innlegg
Har du noen linker til den eller ? er den gratis ? og lett å bruke eller ?
Vis hele sitatet...
1. MAGI!
2. Ja, sist jeg sjekket kostet ikke nettlesere mye... (Finnes det nettlesere som koster penger egentlig?)
3. Du operer en nettleser nå, TOR er faktisk like primitivt og enkelt å bruke.
Sist endret av CHillZoNE; 23. september 2012 kl. 04:03.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Paranoid ?
Sitat av BitByBit Vis innlegg
Vis hele sitatet...
  1. Er det noen begrensninger på trafikk per måned?
  2. Kan du selv sette forskjellig IP fra forskjellige land?
  3. Spiser Ipredator båndbredde? Altså blir ting merkbart tregere ved bruk av IPredator?

Finner ikke noe om dette på weben dems.
Sitat av uzen Vis innlegg
Paranoid ?
Vis hele sitatet...
Veldig paranoia faktisk, driver ikek så mye ulovlig virksomhet på nett, men liker ikke tanken på å leve i uvitenhet om hvem som følger med..
Sitat av Tavish Vis innlegg
TOR Browser, funker fjell. Men litt treigt til tider, ettersom det er stort bruk av det.

EDIT; Ikke engang CIA, NASA, FBI etc tar deg med dette på.
Vis hele sitatet...
Feil, feil, feil. Dersom noen vil finne ut hva du gjør, så finner de ut av det, selv med TOR.