Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 9824
For å gi folket muligheten til å planlegge litt framover i tid, så setter jeg herved datoen for treffet omtalt i denne tråden til [COLOR="SeaGreen"]lørdag 6.oktober.[/COLOR] Møt opp torget klokka 16:00, dette kan såklart diskuteres om det er ønske om noe annet.
Ser det er interesse for både grilling og pizza,og muligens geocaching/UE etterpå. Bare å si ifra om møteplassen bør endres, tenker ihvertfall at torget er en plass folk vet av.
Jeg ser for meg at vi møtes for å deretter grille/finne en eller annen plass å spise. Deretter kan de som har interesse av geo/UE bedrive sånt.

Og jeg gjentar; møt opp avhengig av alder, postcount, driftstid eller denslags. Alt/alle er velkommen på treff

TL;DR
HVOR: Torget
NÅR: Lørdag 061012, 16:00
Om jeg ikke har andre planer tar jeg turen, evt. så kan de med stemmerett ta seg en tur ut på byen på kvelden.
Dessverre bortreist på hyttetur den helga :-/
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
6. oktober, ja. Er faktisk opptatt den kvelden, da jeg skal på møte i det lokale autistlaget for å diskutere sær matematikk, obskure politikere og My Little Pony samtidig som jeg vil nyte røykfylt whisky og fyldig øl. Men jeg skal da klare å avse noen timer til freaks før jeg må stikke. I'll be there.
jeg kommer, jeg kommer

Oppmøte ved torgkjerringa, på torget eller? -Samme som før
6. oktober høres ut som en fin dato! Kan dog ikke love noen ting på tilstedeværelse, ligger en del fram i tid det, og 23.sept/forrige dato passa ikke uansett.
Dette må jeg få med meg
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Mulig jeg dukker opp bittelitt senere enn 16. Er NM i programmering fram til da.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Mulig jeg dukker opp bittelitt senere enn 16. Er NM i programmering fram til da.
Vis hele sitatet...
OT, men må si, det hørtes ut som tidenes seersport!
Sist endret av random42099; 20. september 2012 kl. 20:35.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Mulig jeg dukker opp bittelitt senere enn 16. Er NM i programmering fram til da.
Vis hele sitatet...
NM i programmering? Hørtes spennende ut
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
OT, men må si, det hørtes ut som tidenes seersport!
Vis hele sitatet...
NM i Rubiks kube er enda bedre slik sett, men det er først på nyåret.

På NM i programmering er det dog pizza. Og ballonger!
Sitat av Jonta Vis innlegg
NM i Rubiks kube er enda bedre slik sett, men det er først på nyåret.

På NM i programmering er det dog pizza. Og ballonger!
Vis hele sitatet...
Beklager at dette blir veldig off topic, men hvem arrangerer og hva går det ut på?
Sitat av Judaz Vis innlegg
Beklager at dette blir veldig off topic, men hvem arrangerer og hva går det ut på?
Vis hele sitatet...
Av en eller annen grunn tror jeg tror det går ut på å programmere.

http://ncpc.idi.ntnu.no/

Litt usikker men tror det er dette hun snakker om.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Av en eller annen grunn tror jeg tror det går ut på å programmere.

http://ncpc.idi.ntnu.no/

Litt usikker men tror det er dette hun snakker om.
Vis hele sitatet...
Såpass forsto jeg da. Visste ikke at det ble arrangert slike mesterskap, men legger meg i hardtrening for pallplass i 2013
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Av en eller annen grunn tror jeg tror det går ut på å programmere.

http://ncpc.idi.ntnu.no/

Litt usikker men tror det er dette hun snakker om.
Vis hele sitatet...
Det er nok en han.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Av en eller annen grunn tror jeg tror det går ut på å programmere.

http://ncpc.idi.ntnu.no/

Litt usikker men tror det er dette hun snakker om.
Vis hele sitatet...
For å stille spørsmålet hans på en litt annen måte, fordi jeg også er nysgjerrig, hva slags oppgaver er det og hvordan blir det dømt?
Sist endret av random42099; 20. september 2012 kl. 23:28.
Jeg kan ta meg en tur ^^,
skal prøve og komme meg ivei, og skal sette på alarm til denne dagen så jeg faktisk husker på det
Sitat av Sinken Vis innlegg
Det er nok en han.
Vis hele sitatet...
Juntajenta en han? Høres litt sært ut, men det er jo freak så greit nok.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Juntajenta en han? Høres litt sært ut, men det er jo freak så greit nok.
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte at Jonta er særdeles mandig.
Hvis det blir UE på trondheimstreffet, er det noen som har tips til UE plasser da?

Vet det er mye i Lade området, dog mye veldig dårlig.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Må desverre melde avbud, er på 12 timersskift hele den uka.
Det ble nevnt grilling i OP. Kan vi bestemme oss nå for om det blir grilling eller ikke, slik at man kan få tid til å kjøpe inn grillmat? Ifølge yr.no blir det skyfri himmel og sol fra kl. 12-18 på lørdag, men 7 grader er muligens litt i kaldeste laget?
Sist endret av Don Marioso; 4. oktober 2012 kl. 16:04.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Selv om grilling i slike temperaturer er mer logisk enn om sommeren, har varigheten vært kortere. Oslotreffet i påska for eksempel.

Dermed stemmer jeg imot grilling. Mye styr for lite resultat (:
Sitat av Jonta Vis innlegg
Selv om grilling i slike temperaturer er mer logisk enn om sommeren, har varigheten vært kortere. Oslotreffet i påska for eksempel.

Dermed stemmer jeg imot grilling. Mye styr for lite resultat (:
Vis hele sitatet...
Enig med Jonta, blir kaldt å sitte iro for å grille noen pølser.
Da blir det [COLOR="DarkSlateGray"]IKKE[/COLOR] grilling imorgen. Og siden jeg er av den spontane typen, så sier jeg bare det at de som har lyst møter opp på torget imorgen klokken 16:00, så ser vi hva vi finner på etter hvert. (Protip: kle/pakk dere som om verden går under imorgen )
I tillegg kan jeg meddele at det er meldt rundt en 10 grader og overskyet imorgen, bare så det er sagt.

Mest sannsynlig vil vi freaks klynge oss sammen og være enkel å se. Se etter en fyr i en grønn/svart-jakke med en svær foto-sekk på ryggen, eventuelt etter en fyr med en hatt. Vil også sjekke forumet regelmessig, så om du/dere sliter med å finne oss, send meg en PM
Torget er stort, hva med torgkjerringa? As before

Jeg er litt usikker på om jeg rekker å bli med... Ser ut som jeg er sånn hallveis opptatt i morgen. Time will show
Ser ut som jeg får tiden til å være med. Dukker nok opp bare for å si hei, vanskelig å være sosial med tom pengepung.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Ser ut som jeg får tiden til å være med. Dukker nok opp bare for å si hei, vanskelig å være sosial med tom pengepung.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg dukker opp kommer jeg til å gjøre det samme... Er blakk jeg og..
Samma her
Har faen meg ikke busspenger begge veier engang! Kjipings!
Hvem kommer egentlig, og hvor mange regner dere er med?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Ser ut som jeg får tiden til å være med. Dukker nok opp bare for å si hei, vanskelig å være sosial med tom pengepung.
Vis hele sitatet...
Jeg tar med kald pizza du kan spise!

Ser jo ut til at en hel gjeng kan være solidariske om blakkskapen (:
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg tar med kald pizza du kan spise!

Ser jo ut til at en hel gjeng kan være solidariske om blakkskapen (:
Vis hele sitatet...
hehe, det er ikke nødvendig, spiser før jeg stikker nedover. Men har en del shit jeg må gjøre først, så vi får se om jeg rekker det.
Infomerer om at jeg blir bittelitt forsinket, typ 10-15 min.
Not a real gamer
retovio's Avatar
får se om jeg kommer er litt usiker på om jeg skal eller ikke siden jeg er bare 14 år :/
ArbeidsledigProletar
Har alltid glemt av disse tidligere, så slutta å poste i trådene, nå derimot har jeg huska det. Tar turen innom torgkjerringa typ 1600.
Bussen jeg tar er ikke fremme før 16:22, om dere rusler andre plasser i mellomtiden så hadde det vært fint om noen kunne sagt fra enten her eller på PM.
Not a real gamer
retovio's Avatar
noen som har noe imot at dere må drasse rundt på en 14 år gammel kid?
Sitat av retovio Vis innlegg
noen som har noe imot at dere må drasse rundt på en 14 år gammel kid?
Vis hele sitatet...
Ikke i det hele tatt. Alle er velkommen
Not a real gamer
retovio's Avatar
kommer ikke før kl 16 30 så hadde vært fint hvis noen senner meg en pm eller skriver hvor dere drar her
Vi har beveget oss bort til Peppes i fjordgata, og det er fortsatt mulighet for å bli med
Skal gjøre ferdig mitt, så tenker jeg at jeg tar turen nedover, har nummeret til Jonta, så ringer han når jeg har mulighet.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Ble til at jeg dro på ølbryggekurs i stedet for treff, sorry kids.
Stikker innom hvis dere ennå¨er på Peppes i Kjøpmannsgata, kommer kvart over seks vel og merke.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Mobilen min er død så jeg kan bli vanskelig å få tak i hvis dere skal trygle for å få meg til å komme.
Som dere sikkert fant ut så kom ikke jeg Passer så utrolig dårlig med buss fra her jeg er (Kvål) i tillegg må jeg gå 7km for å komme til nærmeste busstopp
Vi rusler nå ut fra Peppes, om noen forsatt har lyst til å slenge seg på så send meg en melding.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Stikker innom hvis dere ennå¨er på Peppes i Kjøpmannsgata, kommer kvart over seks vel og merke.
Vis hele sitatet...
Åj åj dæven, kom meg ikke til Peppes denne gang, så det innlegget der ^ trekker jeg. Skal få r**a i gir neste gang (:
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Nok et flott treff ferdig. Spiste 3 forskjellige pizza-typer, mistet en 14-åring (som ser har hatt aktivitet på kontoen sin siden da, phew), lurte på hvorfor disken til Pagliacci var så liten, og fant ut en fellesnevner i dialektforståelse.
Var dere mange, hva gjorde dere?