Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2448
Hei

Er snart ferdig med clomid etter min første kur. Tenkte å ta en ny kur med 250 mg i uka. Har tatt 50 mg clomid i 2 uker, 1 uke på 25 mg og er på den siste uka med 25 mg nå. Har lest at det kan være farlig å ta testosteron i mens man har pct i kroppen. Hvor lenge burde jeg vente før jeg kan starte opp på ny kur når halveringstiden på clomid er 4 dager.
Hvorfor starter du på en ny kur allerede ?
Ville det ikke bare vært bedre å kjøre den første kuren lengre ?

Har selv aldri kjørt noe kur, men ville no annbefalt deg å vente et par uker å la kroppen få litt hvile
Psykedelisk bakverk
Det som bli anbefalt er vel like lang tid av som på - hvor på-tid er inkludert pct. 12 uker test e + 2 uker pause etterfulgt av 4 uker utgjør dermed 18 uker. Om du ikke gidder å vente kan du vel like gjerne kjøre bøast& cruise.
Sist endret av FlyvendeVaffel; 10. november 2019 kl. 22:00.
Hvis du skal holde på sånn kan du like godt kjøre blast & cruise som han over her sier. Ikke noe vits i å kjøre pct mellom hver gang og utsette kroppen for masse unødvendig.

Nå er det vel strengt tatt ikke farlig å ha både testo og clomid i kroppen samtidig. Mange bruker nolvadex på kur feks.
Jeg gjorde det nylig selv for å forminske en liten kul i brystet.

Her kan du lese deg litt opp på hvor lenge clomid egentlig sitter i systemet:

https://mentalhealthdaily.com/2015/1...n-your-system/
Anonym bruker
"Ulykkelig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Hvis du skal holde på sånn kan du like godt kjøre blast & cruise som han over her sier. Ikke noe vits i å kjøre pct mellom hver gang og utsette kroppen for masse unødvendig.

Nå er det vel strengt tatt ikke farlig å ha både testo og clomid i kroppen samtidig. Mange bruker nolvadex på kur feks.
Jeg gjorde det nylig selv for å forminske en liten kul i brystet.

Her kan du lese deg litt opp på hvor lenge clomid egentlig sitter i systemet:

https://mentalhealthdaily.com/2015/1...n-your-system/
Vis hele sitatet...
Ble nysgjerrig på den kulen din! Hvordan minsker du den
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble nysgjerrig på den kulen din! Hvordan minsker du den
Vis hele sitatet...
Testosteron konverteres til østrogen. Østrogen binder seg til østrogenreseptorene. Man har østrogenreseptorer under brystet. Clomid forhindrer østrogen til å forbinde seg til østrogenreseptorene.

Man slipper å få pupper, okei?
Men trådstarter skjønte ikke at han skulle brukt AI istedet for SERM.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble nysgjerrig på den kulen din! Hvordan minsker du den
Vis hele sitatet...
Den minsker man, eller blir helt kvitt med feks :

Nolvadex/tamoxifene
Raloxifene
Toremifene

Det er vel de mest effektive Serms til det formålet.

Da snakker vi kuler i startfasen, har man gått med de lenge er de verre å bli kvitt og det er operasjon neste.