Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3139
Hei

Har kommet med en del innlegg i løpet av de siste dagene, men har en del spørsmål. Hvor mange dager tar det før nedturen og lavere libido blir merkbart? Man skal jo vente 14 dager før man starter på pct. Regner med at det er etter de 14 dagene at det er mest merkbart.
Det er selvfølgelig veldig individuelt, rart du ikke har lest deg opp på dette i forkant?
Det er ikke sikkert du merker noen ting. Har selv gått ca 6 uker uten test på mange år med kun hcg som pct. ingen libido problemer.

Men ja i teorien er det vel 3-4 uka man merker noe, spesielt om man bruker nolva eller clomid.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Aldri merket noen særlig nedtur av testosteron. Brukt steroider av og på i 10 år.

Testosteron er ikke i nærheten så supressivt som nandrolon eller forhøyet østrogen. Så mye av trikset for min del å senke E2 til akkurat under middels før jeg går av. Hadde jeg gått av med forhøyet E2 ville jeg antageligvis blitt deprimert.
Sist endret av DrPerception; 9. november 2019 kl. 18:25.
Heisann

Fikk verken noen nedtur eller noe libido problemer. Clomid funka sinnsykt bra på meg rett og slett. Tusen takk for svar. Tenker å starte opp med ny kur om 2 dager.