Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2188
Hei!

Jeg lurte på om noen kunne prøvd å hjulpet meg med å finne igjen min far. Har truffet han 3 ganger og det er veldig lenge siden. Han bor på Kypros og snakker kun gresk. Familien hans eier et hotell for briter på ferie der nede.
Jeg sitter å ser på Google Maps, men finner ikke hotellet på google eller sider som hostels, hotels.com osv. Ingen bilder av hotellet på Google Maps og den lille figuren kan ikke plasseres på kartet.

Her er hotellet!

Info:
Sted Ayia Napa, Famagusta, Cyprus - http://goo.gl/maps/DdnQt

[CENTER]Noen som kan bidra/hjelpe?[/CENTER]
Mulig jeg har misforstått.. men hotellet heter Christabelle Hotel Apartments?
Det blir jo som å lete etter ei nål i høystakken.

Hva er navnet på hotellet? Trenger nesten etternavnet til faren din for å finne han.
Du viser bilde via Google maps.. Hvordan kom du frem til det? Da har du eventuelt et navn eller adresse? Jeg la inn "Ayia Napa, Famagusta, Cyprus" i Google Earth, og da fikk jeg opp dette hotellet.

Sitat av SeeWhen Vis innlegg
Mulig jeg har misforstått.. men hotellet heter Christabelle Hotel Apartments?
Vis hele sitatet...

Det navnet stemmer overens med bildet TS la inn.. Tror TS sitter på noe informasjon han burde ha gitt oss om det skal være mulig å hjelpe..
Sist endret av Fuzzybossen; 27. oktober 2012 kl. 20:35.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Det er umulig å hjelpe med så lite informasjon.
Trådstarter
15 0
Sorry, det lignet men det er hotellet ved siden av. :s http://www.reiseguiden.no/hotell/chr...-napa/l4537691

Har ikke noe mer informasjon dessverre! Skal prøve å få tak i DNA tester som får forhåpentligvis noe navn.

Føles litt pinlig og ikke ha mere informasjon men.. :s
Sitat av BitByBit Vis innlegg
Sorry, det lignet men det er hotellet ved siden av. :s http://www.reiseguiden.no/hotell/chr...-napa/l4537691

Har ikke noe mer informasjon dessverre! Skal prøve å få tak i DNA tester som får forhåpentligvis noe navn.

Føles litt pinlig og ikke ha mere informasjon men.. :s
Vis hele sitatet...
Okay. Først og fremst. Leit å høre at du må leite etter faren din på denne måten, det høres ikke særlig gøy ut, og jeg håper at du finner han igjen. Så tenkte jeg på dette at du vil vel treffe faren din og reise ned å hilse på han? Da kan du jo bare booke deg inn et par uker eller noe sånt på nabohotellet å gå i resepsjonen til det hotellet familen hans driver og spørre? Altså reise ned først og ta det derfra? Er jo mye lettere å drive etterforskning når man først er der nede. Det er hvertfall et forslag, vanskeligere å komme noe særlig lengre hvis du ikke finner info om hotellet på nettet.
Trådstarter
15 0
Jepp, tenkte på det til sommeren men det er jo litt rart å bare komme når han ikke har sett meg på ca 12 år. menmen får nok stå sin prøve om jeg eller noe andre ikke klarer å hjelpe meg
Kontakt Tore på sporet eller noe?
Kunne du gitt meg en beskrivelse av hvordan han ser ut? Det er ikke veldig lenge siden jeg bodde på Christabelle Hotell i Napa.
Trådstarter
15 0
Han er kort (høyde), Kort svart hår, trent kropp. Han har en Porshe og en bil til + at han har 2 motorsykler. De har eid en butikk også samt. restauranter. Aner ikke om de driver de enda.

(Kan ha endret seg på årene, dette er tatt fra sist jeg så han)
Send et brev/e-mail eller ring de?

Adresse
P.O. Box 30053
5340 Ayia Napa
Telefon +357 23 72 18 60