Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2730
Noe sted i Oslo/Akershus man kan hoppe fra bro eller klippe? Tenker kjøre litt adrenalin stunts i sommer helst 10m pluss.
https://goo.gl/maps/yjD96czxSvz ca her på Storsteilene hoppet jeg fra da jeg var yngre. Tror det er 10m+ ned uten å ha målt. Du kan lett svømme over fra land, ca 300meter å svømme.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Grinidammen. T-bane-bro 12 meter over vannet, hvis jeg husker riktig. Bare ta østeråsbanen til ekraveien, så ser du broa med en gang du kommer ned til vannet. Var et ganske kult slengtau der også, men tror det er borte nå. Har hatt det mye moro der opp gjennom årene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Ulvøybrua kjenner du kanskje til.

Klippe på Kalvøya i Sandvika. Der er det også et typ varsellys på en hvit boks som du kan klatre på, ca 2m. Med klippen blir det ca 12-13 m.

Klippe i Varsjøen i nærheten av Fetsund. Der må du parkere i Varsjøveien rett ved starten av innsjøen. Gå inn til badeplassen langs stien på høyre side langs innsjøen sett fra parkeringen. Du ser klippen på andre siden fra badeplassen, ca 100 m å svømme til. Klippen er 10m og har flere nivåer.
Sist endret av Chromatics; 6. juli 2018 kl. 10:59.
Varsjøen mot Fetsund, stort fjell du kan hoppe fra. Flere kanter på ca 5, 7, 10 og 12 meter avhengig av vannstanden.