Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  142 14243
Semiconductor
visualn00b's Avatar
God kveld freaks!

Sitter her å spinner lykkehjul på Maarud's nettside. Du kan vinne potetgull...

Det er egentlig bare ett spinn per person per dag. Men fant ut at det bare er å slette alle informasjonskaper etc, og oppdatere sia, så har du et nytt spin!

Link: http://spromix.no/

1. Spin
2. Slett alle informasjons kapsler
3. gjenta steg 1!
4. Profitt???

Ha en fin kveld!
Sist endret av visualn00b; 10. mai 2012 kl. 22:31.
Dette er jo litt gammelt nytt (http://freak.no/forum/showthread.php?t=208255) <-- siste 3 sidene omtrent handler bare om Maaruds Lykkehjul.

En bedre måte er å bruke Google Chrome sitt inkognitovindu eller FireFox Private Session :P.
Det finnes mange lettere måter å gjøre dette på om du bare hadde lett...
Har vunnet 5 freesbeer hitill, men tviler på at jeg får dem :P har begynt å skrive kompisene sitt navn osv
Det ble jo nevnt en ENDA lettere måte i den gamle tråden der du satt 'www.spromix.no' som unntak i lagring av informasjonskapsler, slik at du bare kunne refreshe siden og spinne igjen og igjen..
Hahahha har vunnet en frisbee og spill
åpne i inkognito> spinn> Lukk vindu> repeter
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Vinner ikke NOE! prøvd rundt 100 ganger sikkert.. minst!
FU MAARUD..
http://bildr.no/view/1177905
Bare husk at man ikke kan vinne mer enn én gang, står i reglementet. Vinner du en andregang, send premien til en bekjent/familie, ellers kan det tenkes at de sløyfer den gevinsten din. I og med at det står i reglene så vil jeg tro at de har en måte å kontrollere dette på. Har selv mottatt et Geni-spill på vellykket vis.

Akkurat nå: 40 freakere sitter og spiller Sprømix-spillet.
Sist endret av Tawon; 10. mai 2012 kl. 23:03.
Sitat av F4celess Vis innlegg
åpne i inkognito> spinn> Lukk vindu> repeter
Vis hele sitatet...
shift+ctrl+n
ctrl+v (spromix.no)

gjør dette et x antall ganger
alt+tab og museklikk for høy effektivitet, titalls spins samtidig

har spint den dritten minst noen hundre ganger, aldri vunnet, omg

Sitat av visualn00b Vis innlegg
Vinner ikke NOE! prøvd rundt 100 ganger sikkert.. minst!
FU MAARUD..
http://bildr.no/view/1177905
Vis hele sitatet...
fått samme flere ganger!
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Takk jeg vant!!!!

http://bildr.no/view/1177916 takk spirituell
Har selv vunnet men gadd ikke og fylle ut skjemaet.
Lav RNG? har spint kansje 100 ganger nå uten å vinne.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Prøvd rundt 300 spins og ennå ikke vunnet noe jeg :P hehe
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Vant tidligere 2 frisbees, enda ikke sett noe til dem - vant forsåvidt akkurat noe nå, står premien vil bli sendt iløpet av en mnd så da kan en jo håpe jeg vinner noe snacks - Ikke et brettspill jeg ikke blir å spille.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Vant et Geni spil till.. om noen freaks er interresert :P kan jeg sikkert sende den til en av dere.. bare opp gi all info! ahahahha.. neida, får tas per pm i så fall
Tar det gjerne.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ozma Vis innlegg
Tar det gjerne.
Vis hele sitatet...
bare å pm'e:
- "Fornavn"(trenger sikkert ikke være ekte)
- etternavn(samme med det)
- adr
- tlf
- epost
- postkode
- sted
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Vant tidligere 2 frisbees, enda ikke sett noe til dem - vant forsåvidt akkurat noe nå, står premien vil bli sendt iløpet av en mnd så da kan en jo håpe jeg vinner noe snacks - Ikke et brettspill jeg ikke blir å spille.
Vis hele sitatet...

Fikk en frisbee i posten igår, så gevinstene kommer nok til slutt
Hva faen... Jeg traff endelig midt på og den stoppet... Men bare i ett sekund, da gled den bare videre.
Tror de har stoppet premiene ellernoe, den stopper jo på premie, så ruller eller hopper videre.
Nå vant plutselig jeg, så de har ikke stoppet premiene.
Hvordan vinner man egentlig?
Hva må man lande på?
Fikk hentelapp i posten idag. Dro ned til postkontoret og fikk en pakke med 4 frisbee O.o

Venter ennå på brettspillene, så får håpe at de kommer snart nu xD
Sist endret av Gulingen; 10. mai 2012 kl. 23:43.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Nå vant plutselig jeg, så de har ikke stoppet premiene.
Vis hele sitatet...
Da fortsetter jeg, jeg skal ha en frisbee!
Hvordan ser dere hva dere vinner?
vant på femte forsøk
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
vant på femte forsøk
Vis hele sitatet...
Vant på forsøk nummer... 300-400 eller noe....
Sitat av Ozma Vis innlegg
Hvordan ser dere hva dere vinner?
Vis hele sitatet...
Tror det er en bug ute og går, slik at det ikke vises hva man vinner. Tidligere stod det etter at man hadde sendt inn leveringsinformasjon. Du får bare håpe på det beste.
Kom opp at jeg vant, skrev inn navn, sendte inn, og så kom det opp "Premie:" og så stod det ingenting der. Oppdaterte siden og registrerte min søsters navn, og da stod det at jeg hadde vunnet Jakten på den forsvunne diamant, så nå lurer jeg på om jeg får to Jakten på den forsvunne diamant eller ett. Blir spennende å se :P
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Sitat av krJo Vis innlegg
Kom opp at jeg vant, skrev inn navn, sendte inn, og så kom det opp "Premie:" og så stod det ingenting der. Oppdaterte siden og registrerte min søsters navn, og da stod det at jeg hadde vunnet Jakten på den forsvunne diamant, så nå lurer jeg på om jeg får to Jakten på den forsvunne diamant eller ett. Blir spennende å se :P
Vis hele sitatet...
Vi satser på to! right?
førstemann på månen
Diamanten er en drit fett spill! :-D Håper jeg vinner det.
Semiconductor
visualn00b's Avatar
Trådstarter
Spill som dette koster vel fort vekk noen hundrelapper også?
haha, vant frisbee på 20 førsøket
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Har folk fått tingene tilsendt? Jeg vant et Genispill ved "privat fane"-metoden for et par uker siden men har fortsatt ikke fått noe i posten.
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Har folk fått tingene tilsendt? Jeg vant et Genispill ved "privat fane"-metoden for et par uker siden men har fortsatt ikke fått noe i posten.
Vis hele sitatet...
Sto at man skulle få det innen en månede eller noe
Sitat av gamernuub Vis innlegg
Sto at man skulle få det innen en månede eller noe
Vis hele sitatet...
Tror nok det stod at de sendte vanligvis innen en uke. Mottok min premie ca. en uke etter at jeg hadde vunnet.
Sist endret av Tawon; 11. mai 2012 kl. 00:46.
____________________
Etter å ha havnet på den gullstjerna 4 ganger, men så klarer hopper den akkurat i det spillet slutter, så gir jeg opp. Jaja, får bite i det sure eplet da. Jeg som hadde sett frem til å være den kule duden med frisbee i fra Maarud og greier..
2 stk fresbees
1 eske sprømix
1 brettspill, "den forsvunne diamant"

And still going strong! ;D
Sist endret av bragilicious; 11. mai 2012 kl. 01:54.
Står at man kan skrive inn kode for å se hva man har vunnet. Jeg fikk opp "ugyldig kode" over vinduet der man skal skrive navn, adresse etc etter man har vunnet. KAn det være at de har funnet ut en måte å sjekke at vi gjør dette? Var første gangen jeg vant. Brukt private-surfing på firefox.
Sitat av incubus82 Vis innlegg
Står at man kan skrive inn kode for å se hva man har vunnet. Jeg fikk opp "ugyldig kode" over vinduet der man skal skrive navn, adresse etc etter man har vunnet. KAn det være at de har funnet ut en måte å sjekke at vi gjør dette? Var første gangen jeg vant. Brukt private-surfing på firefox.
Vis hele sitatet...
Tvilsomt. Dessuten vant jeg akkurat
For en som ikke skjønte drua her nå, hva skal jeg gjøre for og spinne den flere ganger?

bruker aurora (firefox). Har litt lyst på gratis frisbees osv. Tenk så creds det er å bare dele ut i fleng til folk
Sitat av incubus82 Vis innlegg
Står at man kan skrive inn kode for å se hva man har vunnet. Jeg fikk opp "ugyldig kode" over vinduet der man skal skrive navn, adresse etc etter man har vunnet. KAn det være at de har funnet ut en måte å sjekke at vi gjør dette? Var første gangen jeg vant. Brukt private-surfing på firefox.
Vis hele sitatet...
Det er bare for å se hva man har vunnet på et kort man kan finne i posen. Du får se hva du har vunnet på lykkehjulet etter at du har skrevet inn navn og addresse.
Vant geni på første forsøk for ca 2 uker siden. Fekk geniet i posten i går
Noen som har fått en kasse med potetgull ?
Og hvor mange poser er det? , er det både salt og paprika smak ? ;P
19x frisbee
4x Diamanten
2x Geni
1x Chips

Nå bugger den seg og hopper. Nedsig.
The Nerdrager
Vant en kartong
Sitat av Obsidi Vis innlegg
For en som ikke skjønte drua her nå, hva skal jeg gjøre for og spinne den flere ganger?

bruker aurora (firefox). Har litt lyst på gratis frisbees osv. Tenk så creds det er å bare dele ut i fleng til folk
Vis hele sitatet...
+1

Trenger hjelp jeg og.
Sitat av Yoshii Vis innlegg
+1

Trenger hjelp jeg og.
Vis hele sitatet...
Bare bruk Chrome og høyre klikk på linken, så velger du "åpne i inkognitovindu"

Så spinner du og gjentar det du nettopp gjorde til du vinner potetgull!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Fikk frisbiene idag. Jaja, får bare prøve meg mer og håpe jeg vinner potetgull.
Sist endret av Quakecry; 11. mai 2012 kl. 15:42.