Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 25587
hvor kan jeg komme på white list?
endelig fått ræva i gir og kjøpt

Hvem version kjører serveren? /sende link på PM til riktig version?
Sist endret av Zitto; 1. juli 2011 kl. 23:42.
Sitat av Zitto Vis innlegg
hvor kan jeg komme på white list?
endelig fått ræva i gir og kjøpt

Hvem version kjører serveren? /sende link på PM til riktig version?
Vis hele sitatet...
Du finner all info på thorcraft.no.
Som Skateward sa ligger all informasjonen inne på hjemme siden. Men jeg kan nå ta og gi en liten oppsummering:

For å få tilgang til serveren må du ta en såkalt "eksamen", den finner du link til på hjemme siden til serveren. All informasjonen du trenger å vite for å bestå finnes også på hjemme siden. Grunnen til at folk må ta den for å komme inn er at de ønsker folk som forstår serveren, så man ikke må bruke tid på å svare på masse dumme spørsmål :P

Når det gjelder server versjonen kjører serveren 1.6 i skrivende stund, grunnen er at plugins ikke er kommet med 1.7 enda. Så det finnes ikke som jeg har hørt noe dato for når serveren er 1.7.

Så om du har oppdatert til 1.7 får du goggle å se om du finner 1.6 versjonen ;D
1.6 downloadene updater seg selv automatisk

Hvor lenge til thorcraft updater?
Det vet vi ikke enda. De kunne egentlig oppdatert med engang, ettersom Bukkit er mye mer bakover kombatibel enn før.
Har nå registrert meg og kjøpt minecraft, meeen jeg fikk versjon 1,7 med en gang. er det et noen som sitter på en link til 1,6? send gjerne på pm! er veldig keen på å spille online på serveren nå!
Sitat av losjien Vis innlegg
Har nå registrert meg og kjøpt minecraft, meeen jeg fikk versjon 1,7 med en gang. er det et noen som sitter på en link til 1,6? send gjerne på pm! er veldig keen på å spille online på serveren nå!
Vis hele sitatet...
Her er en minecraft launcher tool som du kan laste ned de fleste versjonene av minecraft å spille på.

http://digiex.net/minecraft/mcvtool/
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Kan folk vennligst begynne å ta rent Thorcraft-relaterte ting til http://thorcraft.no - vi har nok med å holde informasjonen DER oppdatert, om vi ikke skal holde styr på X antall tråder her på nFF også.

Angående oppgradering.