Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5754
har en kompis som på søndag slo en liten hjernerystelse han har litt vondt i hodet til tider . Hvordan ville det være for han og røyke ? ville det vært farlig eller ubehagelig eller ville det gått ok ?

Takker for svar
Tviler egentlig på at det kan skje noe galt, så lenge har ikke har konstant vondt i hodet så tenker jeg alt skal gå bra... og kos dere hvis dere har tengt til å røyke i dag :P er hol som faen!
hehe takker , vil også egentlig tro at noe galt ikke vil skje men kan aldri være for sikker og takker will do
Jeg røkte engang jeg hadde hjernrystelse, følte meg en smule mer susete enn vanelig. Men en ting jeg må fortelle, var når jeg hadde vært og tatt blodprøver, prøv å røyk etter det du, åh fytti faen, endte med at jeg besvimte.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Prøv å røyk litt, hvis det hjelper er det jo knall, men hvis det ikke hjelper, ikke røyk mer. Bedre å bare la det gå over av seg selv.
Sitat av arisnaub Vis innlegg
Men en ting jeg må fortelle, var når jeg hadde vært og tatt blodprøver
Vis hele sitatet...
Sjekker ikke etter cannabis hvis de tar blodprøve i forbindelse med hjernerystelse hvis det var det du siktet til (og ikke at du ble susete).
Sist endret av sOHaM; 24. mars 2010 kl. 15:45.
Nå tuller dere fælt!
Men over til saken, gjorde nettop en operasjon i øre og satt igjen med litt hodeverk og suselyder. Fungerte som smertestillende å røyke, fokuserte liksom på andre ting. Men så kan jo jeg ha vært heldig og.
Hasj blir man ofte trett av har hørt man skal holde seg mest mulig våken ved hjernerystelse?
For a period of minutes to days after a concussion, the brain is especially vulnerable to changes in intracranial pressure, blood flow, and anoxia. According to studies performed on animals (which are not always applicable to humans), large numbers of neurons can die during this period in response to slight, normally innocuous changes in blood flow.
Vis hele sitatet...
Det er kjent at cannabis har effekt på både blodtrykk og intrakraniellt trykk, vær forsiktig med å følge "ekspertråd" her på forumet.
Kræsjet med merca mi imot et tre i 80km/t og havna på sykehus i tre dager etc. Beltet var grunnen til jeg overlevde
Men jeg hadde hjernerystelse i mange dager etter jeg ble skrevet ut og røyka da, kjente ingen forskjell på hodeverket. Hjalp meg med å sove derimot :P
Sitat av illuminatix Vis innlegg
Kræsjet med merca mi imot et tre i 80km/t og havna på sykehus i tre dager etc. Beltet var grunnen til jeg overlevde
Men jeg hadde hjernerystelse i mange dager etter jeg ble skrevet ut og røyka da, kjente ingen forskjell på hodeverket. Hjalp meg med å sove derimot :P
Vis hele sitatet...
80 km/t mot et tre? Du skulle i grunn vært på likhuset da.
Front mot tre kollisjon, bare flaks at det gikk så sinnsykt bra med meg. Merca var totalvrak og ble skrota. Ikke at jeg husker noe fra kollisjonen da.

Men lå ei uke tilsammen på sykehuset, begynte å blø neseblod uten at det funka å stoppe det. Knekte jo nesa noe sinnsykt.

Men offtopic, now lets go ontopic
Sist endret av illuminatix; 27. mars 2010 kl. 10:53.