Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 785
Skal ta en urinprøve nå på mandag så er litt hast-hast.

Overskriften sa vel sitt, men sitter den lenger i en urinprøve?

Nå har det seg slik at jeg hadde dette bomskuddet for kanskje en uke siden ca. Det har gått litt gærnt med armen, det har kommet en klump der som ikke vil vekk.

Klumpen har vokst litt, gjør ikke vondt, men jeg merker den begynner å stanse noen nerver elns. For jeg begynner å miste pittelitt følelser i overarmen.
Har lest masse om det, at det er infeksjon, men har heldigvis noe pencilin liggende som jeg skal prøve for det.

Ja nå begynte jeg å skrive om noe helt annet men,
takker for svar om heroinen sitter lenger i kroppen mtp på urinprøve, når jeg har hatt et skikkelig bomskudd.

Thanku people
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Du skjønner at du må til legen med den klumpen ikke sant?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei bomskudd har ingenting å si på hvor lenge det sitter i kroppen, det er ikke sånn at det sitter heroin i kulen på armen din som lekker gradvis ut elller noe sånn. Men du burde kjøpe deg brulidine krem på apoteket, legge et tykt lag på klumpen og dekke det til med en steril kompress ( tape den fast) det vil hjelpe bedre en oral penicillin i og med at infeksjonen sitter lokalt i armen din. Det er nå sånn de gjorde de på lavterskeltiltak der jeg fikk hjelp når jeg hadde bomskudd på armen eller halsen. går som regel greit.