Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 976
Hei.
Ny her inne,33 år og bruker thc paste for å behandle kreft. Behandlet meg i snart 3 uker. Samme dose,ikke økt den noe som helst.

Igår tok jeg den vanlige dosen før jeg skulle legge meg, kroppen begynner å riste ukontrollerbart og jeg føler at det er ett panikkanfall,nummen i hender og armer,mister kontrollen over bevegelser og følelser. Smaker og lukter rart,tørr i munnen og kortpustet,som igjen fører til følelsen av å svime av.

Dette var i natt

Idag er jeg sliten,trøtt,tørr i munnen,groggy og svimmel. Merker fortsatt angsten i kroppen for det som skjedde i natt

Er dette noe som kan skje? Er det normalt å få en slik reaksjon.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjedde med meg første gangen jeg røyka weed. Ikke behagelig i det hele tatt. Klarte ikke drikke vann engang, kaldsvettet og kjentes ut som hjertet skulle hoppe ut av brystkassen.
Dagen etter var nok jeg og litt groggy, men glad for at jeg ikke var blitt permanent insane (trodde det et øyeblikk, da jeg aldri har hatt panikkanfall før dette)

Etter dette fikk jeg litt hjelp til dosering, da det viser seg at jeg er ekstremt lite tolerant for THC. Nå er det bare kos å røyke, såfremt jeg ikke tar for mye, da blir det fort ubehagelig.

Kanskje du også skal vurdere å redusere dosen?

Men THC-paste brukes vel ikke for å behandle kreften, men snarere å dempe symptomer fra evt cellegift? Correct me if i'm wrong.
Sitat av Renga Vis innlegg
Hei.
Ny her inne,33 år og bruker thc paste for å behandle kreft. Behandlet meg i snart 3 uker. Samme dose,ikke økt den noe som helst.

Igår tok jeg den vanlige dosen før jeg skulle legge meg, kroppen begynner å riste ukontrollerbart og jeg føler at det er ett panikkanfall,nummen i hender og armer,mister kontrollen over bevegelser og følelser. Smaker og lukter rart,tørr i munnen og kortpustet,som igjen fører til følelsen av å svime av.

Dette var i natt

Idag er jeg sliten,trøtt,tørr i munnen,groggy og svimmel. Merker fortsatt angsten i kroppen for det som skjedde i natt

Er dette noe som kan skje? Er det normalt å få en slik reaksjon.
Vis hele sitatet...
Høres for meg ut som et rus utløst panikkanfall, helt ufarlig sånn fysisk sett, men er ubehagelig. For mye THC for en som ikke er vandt med det kan absolutt utløse ett panikkanfall. Du kan roe deg ned med at dette ikke er farlig også kan du prøve med litt mindre doser neste gang.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta cbd-olje sammen med det
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan det være lavt blodsukker?
Lagd pasten selv? Sikker på kvaliteten på greiene?
Kan også være panikkanfall men det virker jo rart siden du ikke fikk det ukene før.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan det være lavt blodsukker?
Lagd pasten selv? Sikker på kvaliteten på greiene?
Kan også være panikkanfall men det virker jo rart siden du ikke fikk det ukene før.
Vis hele sitatet...
Slik jeg forstår det, så kan weed relaterte panikk anfall komme helt ut av det blå. Jeg har lest flere historier på nett hvor folk forteller at de har røyket i flere år og har begynt å få panikk anfall av uforklarlige årsaker. Jeg har gått igjennom den samme regla hvor det var all good til det plutselig ikke var så gøy lenger.

Utifra egen erfaring, så legger jeg merke til at weed kan lett kjøre deg fast i tankemønstre. Så fort en negativ følelse i kroppen dukker opp eller en negativ tanke kjører forbi, så kan det være vanskelig å gi slipp på det. Man graver seg ned, kroppen gjør vondt og vipps, så får du panikk anfall.
Hadde røyket i 3 år nesten daglig, da jeg begynte og få panikkanfall helt plutselig.

Gjorde ett lite dykk inn i egen psyke og prøvde og identifisere, samt ta tak i det jeg trodde plaget meg. Det må ha funket, fordi dette er 7 år siden og jeg har ikke hatt anfall siden.