Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2818
Hei,

Lurer på om det er noen her som jobber medleverturnus? Hva innebærer jobben din? Er det noen her som har lærerutdanning og jobber i medleverturnus?
Har jobbet det, og er lørerurdannet, jeg jobbet fem døgn på, helga av, tre døgn på 1,5 uke fri, helg på 2dlgn, en uke fri.

Skulle få ungene opp om morran, frokost, stell, følge dem til skolen, forefallende arbeid, hente dem på skolen, middag, lekser, aktiviteter, kveldsmat, natta.

Var vel det det gikk i. Med forefallende arbeid menes rapporter, husvask, klesvask, møter, handling osv
Sist endret av tearz83; 27. september 2018 kl. 19:49.
Oak
Trådstarter
3 0
Tearz83: Takk for svar! Vet du om noen man kan kontakte for slike jobber? Privat/kommunalt? Helst i nærheten av Vestfold.
Private firmaer som driver med avlastning, barnevern institusjoner, asylmottak for mindreårige, rus og rehab steder. Men vet ikke om noen i Vestfold sok mesleverturnus på finn
Samboeren jobber medlever turnus i privat barnevern praksis. 3/7 / 4/7.

Etter nye innstramminger fra bufetat så må nesten alle som jobber i bransjen der være utdannet. Ufaglærte mister jobber, og de søker kun faglærte. 80% av de på turnus skal være utdannet. Feks 2 Ufaglærte kan ikke jobbe ilag
Var faktisk noen stillinger ute nå.

Hvis du har familie så kan denne type stilling være slitsom, har du ikke det er det perfekt, mye jobb i perioder for så å gå fri i en lang periodr
Oak
Trådstarter
3 0
tearz83. Har ikke familie, så dette hadde vært perfekt. Ser de fleste søker etter spesialpedagoger, og det er jeg dessverre ikke. Vurderer å prøve meg som vikar, og få et bein innenfor et sted .
Vær litt obs på hvem du søker hos da. Enkelte private aktører er avslørt i å drive totalt uforsvarlig ovenfor brukere, med rovdrift på de «selvstendig næringsdrivende» som de kaller de ansatte. Grei lønn har fint lite å si når du står alene oppi en farlig situasjon og du aldri får arbeid igjen hvis du melder ifra. Sjekk andres erfaring med aktuelle firmaer i medier og forum.