Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3604
Ny i dette forumet men fikk litt lyst til å høre om forskjellige tripper til folk,både negative og positive av ren nysgjerrighet
Da kan du jo sjekke ut dette underforumet.
Edit: Ninjaed.
Sist endret av kallisti; 4. mars 2017 kl. 15:54.
Negativt.
Hadde vært våken i 4 dager, speedy Gonzales. Så ble det intatt knipps, med masse folk jeg ikke kjente.
Endte opp med en Psykose som varte 14dager tre uker.
Satt på buss, så satt sjåfør å hadde stålblikk via speil. Når folk passerte meg på gata, så så jeg og hørte at de alle snudde seg og visket å tisket om meg, hadde PTSD i mange år etter den opplevelsen.
Sist endret av Eyeamare; 4. mars 2017 kl. 15:56.
Har selv hatt flere negative enn positive opplevelser på psykadelika og 1 på mdma. Min første mdma opplevelse endte i en 'overdose'(0.3-0.4g) hvor jeg ble meget dårlig, svettet som en elv og fikk grusomme intense hallusinasjoner. Jeg så blant annet at min venn ble om til djevelen og denne djevelen ville meg vondt.
Også mine første ~20 møter med psykedeliske stoffer som lsd og sopp gikk galt. Jeg klarte aldri slippe løs og ble alltid liggende i en krig med realiteten og endte opp i en bad-trip hver eneste gang.. Jeg har i senere tid lært og gi slipp på egoet mitt og kan idag ta soppturer på heroiske doser og ha en god opplevelse.

De beste opplevelsene mine kommer fra en av mine første skikkelige møte med cannabis(utrolig nok) i Amsterdam, og mitt første møte med 2cb(på mdma) her til lands.

#1. Første gangen jeg var i Amsterdam og hadde meget liten erfaring med cannabis fra tidligere hadde jeg det jeg vil si er min beste psykedeliske opplevelse hittil. Dette var i kombinasjon med alkohol da jeg var med venner som kun drakk så jeg hold min røyking til vi kom hjem fra byen sent på kvelden. Hver kveld røyket jeg meg så bort jeg bare klarte og stablet meg tilbake til sengen min, satte på deadmau5 Strobe Live 10 min version lavt på headset og fløt avsted. Hver kveld skjedde det samme, at jeg ble puttet i en transe hvor jeg bokstavelig talt fløt igjennom verdensrommet mens tankene og bevistheten svevde i det fri. Hver morgen(etter max 5 timer søvn) våknet jeg helt uthvilt og i topp form. Ikke fyllesyk, ikke sliten i det hele tatt. Min beste rus-opplevelse.

#2. Første gangen jeg tok 2cb på et undergrunns all-nighter party midt på sommeren i et nedlagt lokale. Jeg var på dette tidspunktet meget ny innen rus og hadde kun testet mdma 3 ganger tidligere samt noe psykadelika(uten hell). Jeg og en venn var på denne festen og da klokken ble ca 03.00 var vi på jakt etter mer mdma da formen begynte og dabbe av. Vi fant etter litt om og men en kar som sa han hadde 2cb, noe ingen av oss tidligere hadde hørt om. Min kompis tar opp sin telefon og etter en 2 minutters sjekk ender vi med og kjøpe 2 kapsler på 15mg(liten dose) som vi spent kaster i oss. Vi spør også selgeren om hvilke effekter vi kan vente oss og får kort og enkelt beskjeden "bare dans". Jeg ender med og miste meg selv helt i musikken og lysene og har en energi jeg aldri har kjent på tidligere strømme igjennom alle partiklene i kroppen min. Helt til hjemturen rundt kl 08.00 er jeg i super form og føler meg som en gud. Storkoser meg på den 1 times lange gåturen hjem og blir sittende lenge og se på morgenen sakte komme før jeg klarer sove.
Jeg har senere tatt denne kombinasjonen flere ganger uten og komme i nærheten av samme resultat.
En av de beste opplevelsene jeg har hatt, var å finne en flokk med tamme lam, midt et relativt tettbygd boligstrøk på cubensis...
ble sittende i sikkert en time mens lammene suttet på fingrene mine og la seg tett inntil meg.
Lammene tilhørte forresten Kjell Nupen, nå avdød kunstner.
Sitat av PurFaen Vis innlegg
En av de beste opplevelsene jeg har hatt, var å finne en flokk med tamme lam, midt et relativt tettbygd boligstrøk på cubensis...
ble sittende i sikkert en time mens lammene suttet på fingrene mine og la seg tett inntil meg.
Lammene tilhørte forresten Kjell Nupen, nå avdød kunstner.
Vis hele sitatet...
Nydelig, tror jeg ska skaffe lam til neste tur!
Trådstarter
7 0
Jaaa lam hørtes fint ut! Skal ut på mdma Tripp idag.
2 gangen. Første gangen ble en fin opplevelse, får satse PP det det blir det denne gangen og!
Sykkeltur med musikk når jeg tura på MDMA og 2C-B er noe av det mer magiske jeg har opplevd. Glattcelle på 250ug syre og 50-60mg 2C-B var mindre kult.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En sommerkveld på LSD liggende på en benk midt i Markens gate (Krs). Alle lysene, livet rundt og i meg, andres glede. Fantastisk! Aldri brukt tripsitter, og heller aldri hatt en badtripp. Kanskje flaks, men har ihvertfall runda et 30-talls turer nå.
Trådstarter
7 0
Aldri tatt LSD..stor forskjell fra mdma?
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det vil jeg absolutt si. Hvordan? Skal fortelle deg det om du kan forklare meg detaljert hva salt smaker.
Vil anbefale å lese noen tripprapporter fra linken i 2. post
At jeg ikke har hatt badtrips er heller en sjelden greie. Andre kan skli ut i helvete gang på gang, men alt avhenger gjerne av dagsform, omgivelser og din generelle psyke.
Helt forferdelige, og helt fantastiske opplevelser på samme substans. De psykedeliske er mest utbredt for min del, himmel og helvete om hverandre. Når ubehaget blir for stort tar sinnet en ferie, og jeg husker ikke hvor ille det kanskje var. Jeg har lenge tenkt på mine reiser som intet annet enn fantastiske, men hva har det egentlig hjulpet? Jeg tror fortsatt at det er det mest intensive du kan oppleve, du dykker ned i ditt eget liv og historie på en helt ny måte, det å kunne åpne sinnets minner som et biblotek er ikke naturlig, det å kunne oppleve minner som er over 20 år gamle like virkelig som du sitter her og leser denne teksten er uvirkelig, og man spør seg selv til slutt; denne verden viser deg, er det faktisk ekte? Ja. Men vår cerebrale del vil ikke kunne takle det. Jeg vil selv konkludere med at de mest "off the edge" ting man kan oppleve på psykedelisk oppvåkning er baksiden av medaljen, noe midt imellom forskining og religion, noe så bissart, noe så uvirkelig at det hele leder til et paradoks, der egentlig alt er ingenting, og ingenting er alt?

Hva er grunnen til at en som meg, dykker såpass dypt til når jeg var 3-4år gammel og satt med familien min høyt oppe i alpene og spiste frokost? Jeg kunne høre ordene, føle vinden og solen, samt tankene man hadde som barn om igjen? En opplevelse så glemt at man kan spørre seg hvorfor hjernen har valgt ut akkurat dette, og vil oppleve det igjen
Positive: Hatt 3kant på mdma. Negativ: fikk ikke ståpikk
Negativ nr2: panikkanfall av hasj og sterk grønning. Aaaldri rørt cannabis siden
Positive: Alle utendørs raveparties på slutten av 90 tallet som vi arrangerte. Agregat ved vannkanten og dansing på ecstasy rus i timesvis. Alle var på samme form, og ingen politi eller vakter på forholde seg til.

Hatt mange fete opplevelser på sopp. Men den beste var på fleinsopp. Vi var i en kåk av en hytte med masse stygg gammel tapet. Dette ble omgjort til de nydeligste farger. Satt også utenfor hytten og spilte flipperspill med stjernene på himmelen.

Negative: Alle psykoser etter alt for mange dager på speed. Og overdose på Ghb der det kunne gå skikkelig galt.
Sist endret av dansun74; 10. mars 2017 kl. 00:07.